Slåmeg Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Nå som det er globale kanaler på de store byene, kan man jo gjemme seg i en tilfeldig by, og love bort 150g til første person som finner meg. Det kan bli artig. 5407906[/snapback] med /who så finner men raskt byen han er i isåfall.
.Marcus Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Nå som det er globale kanaler på de store byene, kan man jo gjemme seg i en tilfeldig by, og love bort 150g til første person som finner meg. Det kan bli artig. 5407906[/snapback] Blir urettferdig. Hunters bare slenger på 'Track Humanoids' så har dem 150g i lomma :!:
SGE7000 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Vel, du er på feil side, desverre. Men om du legger ut en cracked beak på Gadgetzan AH for 25g elns, kan jeg sikkert kjøpe den av deg Jeg er NE Druid. 5407444[/snapback] wow, høres flott ut - gjør det etter skolen i ettermiddag, da
StorPeder Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Da jeg skulle gi vekk noe gull på Balnazzar tok jeg /who durotar. Så sendte jeg pengene til den eneste lowlevel som var der:) Jeg prøvde forresten å gi vekk gullet til noen her på forumet, men de var for trege (reklame i signaturen)...
shizz kebab Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Det med å leke "hide and seek" tviler jeg på funker så bra, selv om det er linked chats. Bare en /who så finner de ut hvilken by de er, og ved å ha en macro; /target Kazuo, så blir du nok funnet kjapt. Det du kan gjøre er å enten gi de til en in-game venn som har hjulpet deg og vært hyggelig. Eller sett i gang et "lotteri" hvor alle roller Edit: Heisann Leif. Endret 9. januar 2006 av shizz kebab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå