Gå til innhold

Bra? The Negotiator

Sir Zu Zwat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke tid til å se den, men har sett den 3-4ganger før...

Syns filmen er drit bra med tanke på at det ikke er store området de beveger seg på...

Skrevet
Syns filmen er drit bra med tanke på at det ikke er store området de beveger seg på...

5402061[/snapback]

Må de løpe så mye rundt for at det skal være bra, da? *tenke på Reservoir Dogs*

Skrevet
Faen heller. Hvilken kanal gikk den på?

5403291[/snapback]

TV-Norge. Syns filmen er svært bra, Kevin Spacey storspiller. Samuel L Jackson spiller Samuel L Jackson, men det er jeg etterhvert blitt vant til. Plottet er bra, men følelsen av at dette er noe som bare kunne skjedd på film og ikke på virkelig, er der hele tiden.

Skrevet

Hvorfor ble han hovedpersonen skutt i slutten? Var det Frost som drepte den fyren altså? Disse 2 tingene forstod jeg ikke helt.  :hrm:

5404726[/snapback]

Endret av meg

Så ikke hele filmen, men Danny ble skutt, slik at Sabian kunne lure Frost i å si sannheten. Danny og Sabian hadde jo egentlig ikke noe bevis, så de måtte spille, eller rettere sagt, Sabian måtte spiller korrupt for at Frost skulle si sannheten.

Mens Danny var liggende nede, hadde han på radioen, slik at FBI og de der kunne høre tilståelsen til Frost. The oldest trick in the book. ;)

Skrevet

De fleste filmene til Kevin Spacey er verdt å ta en kikk på. Dette gjelder i høyste grad for The Negotiator. Glimrende samspill med Samual Jackson.

Anbefales på the sterkeste! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...