Gå til innhold

Direct X 10 er her (beta)


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[useriøst/]

JEG VIL HA VINDOWS VISTA DRITEN JEG OG :cry: *sukk!* Hvorfor er det sånn at man ikke liker win xp lenger.... BÆÆ! DOMME MICROSOFT!

[useriøst]

 

Jeg synes det er litt dårlig gjort at microsoft ikke har mekka dette livsviktige programmet til xp ennå... :mad:

Lenke til kommentar
Det er mye nytt med DX10 (eller DXX om man vil :p ) en av de største tingene er att det endelig er implementert forskjeller på natt og dag, slik att det blir mye enklere for utvilkere å lage spill hvor solen står opp, går ned, eller det blir natt osv.

5394036[/snapback]

 

Old! se på Operation Flashpoint du ;) realtime natt og dag system... DX 8.1 :p

Lenke til kommentar
Det er mye nytt med DX10 (eller DXX om man vil :p ) en av de største tingene er att det endelig er implementert forskjeller på natt og dag, slik att det blir mye enklere for utvilkere å lage spill hvor solen står opp, går ned, eller det blir natt osv.

5394036[/snapback]

Regner med at det er ganske så mange nye tekniske finesser som følger med en ny generasjon Direct X.

Det vil uansett ta lang tid før vi ser noe som helst til dette, da det må komme skjermkort som støtter det.

Ser vi på forrige Direct X skifte vil det også ta tid før alt fungerer optimalt, og blir innført som standard i spill og applikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...