Gå til innhold

Pentium D 900-serien lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

955xe blir jo ikke alleman eier da

 

*Although the new Pentium D 900 series clearly is better than the 800 family and the firm finally manages to come close to AMD, we would still recommend an AMD based system to any conscious computer buyer due to advantages offered in terms of both performance and power consumption*

Lenke til kommentar
Hvorfor bruker ikke Intel 1066 MHz FSBen når brikkesettene kan det? Selv om det ikke skulle gi all verdens ytelses forbedring, så vil det gi noe.

5393453[/snapback]

Jeg synes det er bra at standard-serien kan benyttes på hovedkort som har rukket å bli over 3 måneder gamle.

 

Extreme Edition 955 vil derimot ha 1066FSB og kun kunne brukes på de aller nyeste og dyreste hovedkortene (975X og kanskje 955XE).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er jo mildt sagt "kjekt" (og bra til å være Intel) at jeg kan bruke en 920/930 i mitt Asus P5LD2 (i945p).

I tillegg ser jo introduksjonspris til å være omtrent (litt lavere?) enn da 8n0-serien (Smithfield) ble lansert.

Lenke til kommentar
Fin fint...

Tok min i bruk i går.. Ser de fortsatt har ett brutalt TDP...

Kommer nok til å hoppe over på cedar-mill...

5393687[/snapback]

 

Har vi noen klokkeresultater? :dribble:

5393738[/snapback]

 

Kan vel si:

4.4ghz

1.42v core(bios)

 

Dual prime har kjørt over 20 min nå. får se hvor lenge det holder..

 

Tror det blir mange som runder 4ghz med 9xx serien.. :)

 

Edit: gadd ikke mer enn 1,5t.. :!:

Endret av Npvk_X
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på, støtter hovedkortet mitt disse cpuene? Asus P5ND2-SLI Deluxe?

 

edit

Etter en liten tur inne på asus sin nettside så fant jeg ut det at hovedkortet støtter de nye cpuene fra intel. Så da var den saken ute av verden :D

Endret av jacoweb
Lenke til kommentar
Hvorfor bruker ikke Intel 1066 MHz FSBen når brikkesettene kan det? Selv om det ikke skulle gi all verdens ytelses forbedring, så vil det gi noe.

5393453[/snapback]

Jeg synes det er bra at standard-serien kan benyttes på hovedkort som har rukket å bli over 3 måneder gamle.

 

Extreme Edition 955 vil derimot ha 1066FSB og kun kunne brukes på de aller nyeste og dyreste hovedkortene (975X og kanskje 955XE).

5393646[/snapback]

 

Men ingen av Dobbeltkjerne CPUene kan brukes på andre enn 945 brikkesettene og opp uansett, og alle de støtter 1066 FSB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...