Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og er ikke 100% sikker på 165-170cm, men ei jente i klassen min er 163, og jeg er litt høyere enn henne.

 

Er 13år vis det har noe å si

 

Men vil bare si at: Nesten alle i klassen min har mye magrere kropp enn meg =/, jeg har "bilringer" og vil bli kvitt disse :)

5403158[/snapback]

hmm, ta så mange push-ups som du orker før du legger deg. (om du kjenner at det ikke tar på magen så gjør du det feil) så skal jeg love deg at du er kvitt bilringer iløpet av 6 mnd. bare ikke mist motivasjonen når du ikke ser resultat på 1 - 2 mnd men det er vert strevet :thumbup: du trenger ikke legge om livsstilen bare for å få bort noen bilringer. (men prøv å spise med sunn fornuft slik at kroppen din fungerer som den skal :p

5403177[/snapback]

 

Ok, problemet er vel drikka jeg drikker, og muligens litt godis, drikker vel 0.5liter brus på natta(når jeg sitter foran pcen, både nå, og hverdgaer, har vi ikke brus, så drikker jeg både literen med melk og saft også :S)

 

Men prøvde egentlig med den første posten min i tråden(den med 40min gå-ing osv) å motivere meg selv, har store problemer med motivasjon, men, jeg skal få de ttil :)

Lenke til kommentar
hmm, ta så mange push-ups som du orker før du legger deg. (om du kjenner at det ikke tar på magen så gjør du det feil) så skal jeg love deg at du er kvitt bilringer iløpet av 6 mnd. bare ikke mist motivasjonen når du ikke ser resultat på 1 - 2 mnd men det er vert strevet :thumbup: du trenger ikke legge om livsstilen bare for å få bort noen bilringer. (men prøv å spise med sunn fornuft slik at kroppen din fungerer som den skal :p

Feil. Du kan ikke bli kvitt bilringer med kun sit-ups, punktforbrenning er en myte. Du må redusere fettprosenten for og bli kvitt bilringene. Selv om jeg syns din vekt og høyde tilsier at du burde holde deg langt unna alt av slanking.

Lenke til kommentar
hmm, ta så mange push-ups som du orker før du legger deg. (om du kjenner at det ikke tar på magen så gjør du det feil) så skal jeg love deg at du er kvitt bilringer iløpet av 6 mnd. bare ikke mist motivasjonen når du ikke ser resultat på 1 - 2 mnd men det er vert strevet :thumbup: du trenger ikke legge om livsstilen bare for å få bort noen bilringer. (men prøv å spise med sunn fornuft slik at kroppen din fungerer som den skal :p

Feil. Du kan ikke bli kvitt bilringer med kun sit-ups, punktforbrenning er en myte. Du må redusere fettprosenten for og bli kvitt bilringene. Selv om jeg syns din vekt og høyde tilsier at du burde holde deg langt unna alt av slanking.

5403229[/snapback]

Kjenner folk som har bare drevet å tatt bare push-ups og blitt kvitt ringer men tror kanskje de/han sluttet med brus elr han gikk over til lett. jeg drikker bare lettbrus ikke pga at jeg blir feit men at jeg ikke har lyst å begynne å bruke insulin.

Endret av fwsotern
Lenke til kommentar
Kjenner folk som har bare drevet å tatt bare push-ups og blitt kvitt ringer men tror kanskje de/han sluttet med brus elr han gikk over til lett. jeg drikker bare lettbrus ikke pga at jeg blir feit men at jeg ikke har lyst å begynne å bruke insulin.

5403248[/snapback]

Vel sit-ups kan jo øke volumet på magen å dermed stramme opp, men fettet forsvinner ikke av seg selv.

Lenke til kommentar
Hyrlen: hvem har sgat noe, om at det skal forsvinne av seg selv, har skrevet at jeg skal gå 40min hver dag,, og ta situps :), skal ogsaå slutte emd alt av godis og brus og chips sov.

5403302[/snapback]

 

Kjenner folk som har bare drevet å tatt bare push-ups og blitt kvitt ringer men tror kanskje de/han sluttet med brus elr han gikk over til lett. jeg drikker bare lettbrus ikke pga at jeg blir feit men at jeg ikke har lyst å begynne å bruke insulin.

*

 

Han sa det.

 

btw:

 

"driter i det, havner jeg på sykehus, så havner jeg på sykehus"

 

Med den instillingen kommer du på sykehus, å gjett hvem som ikke synes synd på deg da.

Lenke til kommentar

Seriøst, som trettenåring er ikke vekt det du skal bry deg om om du ligger rundt der du er nå. Eneste er om du er underfvektig eller overvektig. Om man tenker på det hele tida, så kan du bli syk (spiseforstyrrelser). Det som har noe å si er ikke å gå ned i vekt, men å bytte ut fett med muskler. Spis godt, tren mye, og for all del. IKKE BLI KROPPSBYGGER! Det ser stygt ut...

Lenke til kommentar

Enig.

 

 

themanfrom: Fint at du ønsker å bygge muskler. Men når du veier 56 kg og er 165 cm høy så vil jeg gå så langt som å kalle det uforsvarlig å gå ned 10 kg.

 

Jeg syns du skal bygge muskler ja. Men ikke fokuser på å gå ned 10 kg.

 

Er du 165 cm og skal veie 46 kg så har du rettogslett ikke plass til muskler.

 

Du bør ikke begynne med noen diett. Det du bør gjøre er å trene hovedsaklig lett styrketrening samt kondisjon.

 

Edit: HalTan har et godt poeng igrunn.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...