Gå til innhold

Haddis sin slankelogg, for dem som vil ned i vekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Blir med* :)

Jeg går opp og ned i vekt som en jo-jo ;/

 

Dette programmet prøver jeg å følge når det gjelder spising:

 

Frokost

1-2 knekkebrød med hvitost

1 glass melk

 

Mellommåltid

Eple

 

Lunsj

2 knekkebrød med hvitost

Vann

 

Mellommåltid

Eple

 

Middag

Tallerkenmodellen – Fyll tallerkenen med halvparten grønnsaker og del resten av tallerkenen mellom kjøtt/fisk/fjærfe og poteter/ris/pasta. Spis kun 1 porsjon.

 

Kveldsmat

1 knekkebrød med hvitost

1 glass melk

 

Mål:

Gå ned 11kg ca til juni.

Lenke til kommentar

jeg tror den beste måten å miste vekt på er å trene og spise generelt sunt (blir så stress å tell kalorier) spis med sund fornuft og tren.

 

i beggynnelsen når man trener så er man ikke den mest erfarne på trenings sentret og man er ofte redd at man skal gjøre ting feil. det er kanskje vikig at du får noen med deg som kan vise hvordan man skal trene og få hjelp med å sette opp et trenings programm

 

Det memd treningsprogramm er at alt blir feil hvis an ikke følger det. og man risikerer å ikke få noe ressultat som fører til at motivasjonen minker. ikke vær redd om å spørre folk om du gjør øvelsen feil. blir domt om du ødelegger sener.

 

Deg jeg mener er viktigst hvis man vil gå ned i vekt er at man ikke ødelegger noe eller mister motivasjon.

Lenke til kommentar

Slenger meg på:

 

*SKal gå/jogge minst 40min hver dag(utenom lørdag og søndag)

*skal slutte tvert med snop/brus/godteri/melk/saft(det vil si: her i huset er det bare VANN fra nå av)

*Skal ta 30push-ups 2 ganger om dagen.

Mat ellers kan ikke jeg bestemme, utenom frokost, hvor jeg skal spise 2 skiver, med det vi har(sunneste vi har)

Og vis vi har pizza eller annen fast food(og vanlig mat) så skal jeg ikke spise 2 porsjoner, eller 4 stykker osv, men holde meg til 1 porsjon, og 2stykker :)

Kvelds får bli 1 stykk skive.

Og mellommåltider får bli frukt(skole mat: frukt)

 

 

 

Dette starter fra mandag av.

Om 1 månde, så øker jeg antall pushups, og antall gå/jogge minutter.

Resultat blir postet fra uke til uke

Jeg har som mål å gå ned 10KG/Få mere muskler, til sommerferien!

 

Info:

 

56KG

Ca 165-170cm høy.

Endret av themanfrom
Lenke til kommentar
Og er ikke 100% sikker på 165-170cm, men ei jente i klassen min er 163, og jeg er litt høyere enn henne.

 

Er 13år vis det har noe å si

 

Men vil bare si at: Nesten alle i klassen min har mye magrere kropp enn meg =/, jeg har "bilringer" og vil bli kvitt disse :)

5403158[/snapback]

 

Hvis du er 13 er det ganske vanlig å ha "valpefett", egentlig.

Lenke til kommentar
Og er ikke 100% sikker på 165-170cm, men ei jente i klassen min er 163, og jeg er litt høyere enn henne.

 

Er 13år vis det har noe å si

 

Men vil bare si at: Nesten alle i klassen min har mye magrere kropp enn meg =/, jeg har "bilringer" og vil bli kvitt disse :)

5403158[/snapback]

hmm, ta så mange push-ups som du orker før du legger deg. (om du kjenner at det ikke tar på magen så gjør du det feil) så skal jeg love deg at du er kvitt bilringer iløpet av 6 mnd. bare ikke mist motivasjonen når du ikke ser resultat på 1 - 2 mnd men det er vert strevet :thumbup: du trenger ikke legge om livsstilen bare for å få bort noen bilringer. (men prøv å spise med sunn fornuft slik at kroppen din fungerer som den skal :p

 

er litt usikker på om det er så bra å trene når du er bare 13 bare ikke legg på deg så mye muskelmasse så skal det nok gå bra. om du får for mye muskelmasse i lav alder kan man bli mega feit sener, for at man driver å produserer celler. kan forklare mer om det om noen vil men er sikkert ingen som er interisert så jeg orker ikke... :p

Endret av fwsotern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...