Schnickaschnicka Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Har nå endelig fått bestemt meg og bestilte i går kveld alle delene. Da jeg fikk et club3d 7800gt til jul kjøpte jeg et til og kjører dem i Sli: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=22553 Noen råd å gi. Byggingen vet jeg hvordan foretas men bios og ting ellers å passe på?
drugis Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 visst du veit korleis du skal byggje so er det vel ingenting hokku pokkus nei, lykke til
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Det du trenger å vite skal stå i brukermanualen til hovedkortet. Pass på at du ikke bruker makt på noe og ødelegger det. Får du problemer, så bare still spørsmål her på forumet. Lykke til!
chairgame Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 det er vel ikke mange shoper som har det Patriot minne på lager nå, står ingen i prisguiden
Schnickaschnicka Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 fikk kjøpt av en kompis som hadde feilbestilt, han skulle ha ddr2, så jeg kjøpte dem isteden. Fikk dem for 1800
chairgame Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 fikk kjøpt av en kompis som hadde feilbestilt, han skulle ha ddr2, så jeg kjøpte dem isteden. Fikk dem for 1800 5385280[/snapback] betalte selv 1999 for de da de nettop hadde kommet på mpx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå