Gå til innhold

Reklame for hercules 9700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sikker på at en eller annen tulling allerede har sendt meldinger for over 4000 kr for å delta i den konkurransen. :smile:

Det hadde i hvert fall ikke overrasket meg.

 

Jeg for min del driter i hele konkurransen, for jeg vet at jeg ikke kommer til å vinne uansett. Faktisk så har jeg jo allerede bestilt meg kortet, så da hadde jeg måttet avbestille det.

Lenke til kommentar

Tenk dere, 5000 registrert meldinger får dem minst (noen stemmer seg selv 10 ganger å sånn) - tele.op. fortjenste 20øre pr melding.

Det blir;

5000 stk * 5kr= 25,000

20øre*5000=1,000

Radeon kort = 4,500

 

Profitt nesten 20,000?

 

Jeg ler av reklamen...

 

edit: ( - ) det hw.no får da seff og :wink:

_________________

linux_win_mac_bsd.jpgVelg det som passer DEG!

 

[ Denne Melding var redigert av: JoKr på 2002-09-09 14:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-09 18:52, Hoppesagåsa skrev:

Helt enig at det der var en teit reklame. Men hvis holdningene dere utrykker er allmenne, så å er jo faktisk sjansen for at jeg vinner ved å ringe for ,la oss 1000 kr, ganske stor. Sånn sett er det jo en genial reklame!


 

Og du tror du er den eneste som tenker sånn :roll:

La oss si at det er 10 av dere da, vips 10000 kr til dem.. Jeg liker ikke slik reklame, spess siden den er umulig å boikotte, if you know what i mean..

 

Hvis alle her på forumet hadde boikotta den så hadde jo jeg sendt inn 1melding og vunnet :razz:

Lenke til kommentar

Link til reklame for dere som er så heldige at dere ikke ser den: http://www.infogate.no/hercules/

 

"Hvis du ligger på 1. plass og noen andre går forbi deg med flere stemmer, så vil du automatisk få beskjed om at du har mistet ledelsen."

 

Dette blir jo som å by på en auksjon, bare at du må betale det du byr uten å nødvendigvis få produktet.

Skulle ikke forundre meg om dette kan komme opp i store summer.

 

Ligger jeg på 1 plass og får en melding "Du ligger nå 1 mld bak første plass" så sender jeg gjerne baaaaare 1 til osv osv

 

[ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-09-09 19:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...