Gå til innhold

Har kjøpt ny pc! et godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
runde ide kabler kan også være bra.. (om det ikke er med hk)

5379692[/snapback]

 

SATA kabler som passer til hans HD blir ikke mindre, men ellers et godt tips! :)

5379803[/snapback]

 

 

skal ha bruke SATA kabler på IDE brenneren sin mener du eller ? daaaa'aaaaaa

 

Så jo at hd var sata

5379904[/snapback]

 

 

Hmmm.... Du har rett! Overså det.... Har SATA brenner selv ;)

5379997[/snapback]

 

den er grei vettu ;P hehe

Lenke til kommentar
Stikk på bensinstasjonen og kjøp en flaske kondensfjerner (ca 20 spenn). Den trenger du når du skal fjerne guffa fra prosessoren for å feste Zalmanen. Kjekt å ha det klart på forhånd, så slipper du å ergre deg unødig  :)

5379978[/snapback]

 

Hæ? Guffa er jo en "pad" på den originale kjøleren, og sitter ikke på selve prosessoren? Ellers har AMD begynt med noe nytt?

5380054[/snapback]

Joda, men man bør uansett ha det klart i tilfelle man må fjerne noe graps fra prosessoren likevel. Har ikke så mye erfaring med disse termiske paddene, men kanskje det blir hengende igjen litt likevel? Dessuten kan det jo være han er litt vel raus med ASen og må tørke vekk litt. :)

5380111[/snapback]

 

Ehm.. boxed cpu'r kommer i to deler: cpu og kjøler

Thermal pad'n sitter på kjøleren.

 

Hvis du ikke først setter på boxed kjøleren og så setter på zalman kjøleren så er det ingen grunn til å fjerne thermal pad'n, den sitter da på boxed kjøleren som han ikke skal bruke.

 

Hadde gjort følgende endringer hvis jeg skulle kjøpt en lignende pc:

a) bytta til billig ram -800kr

b) bytta til x2 3800+ +1000kr

 

Min neste pc skal definitivt være en dual core, men på den andre siden så tror jeg det kommer til å bli lenge til.. ;)

Lenke til kommentar

Så aktiv denne tråden ble da.. Hyggelig det :D

Takk for tips!

 

Men jeg tror det er som blackbrrd sier.. at kjøleren og cpu kommer separat.

Fikk ikke tak i uten kjøler.

 

Men som sagt sikkert greit å ha før jeg begynner, er jo muligheter for å ta på litt for mye.

 

Håper den kommer i morgen!!

 

Kanskje jeg får lagt inn noen bilder også!!

 

Tenkte på X2 cpu jeg og, men har en følelse at når spill begynner utnytte dette skikkelig så har det skjedd mye på den fronten.

 

Har også tenkt å bytte ut kabinett viftene og gpu vifta etterhvert, men bare hvis de bråker da.

Lenke til kommentar

Syns det var et meget solid kjøp det der, og har vel ikkje noe meir å tilføye enn det som er blitt sagt her. BTW den boxed vifta kan du lett fjerne fra kjøleren og bruker til å kjøle ned HD eller noe, bare ett tips :)

 

Kjedelig å la en vifte gå til spille :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...