Gå til innhold

Patch 1.9 slippes 4. januar


Anbefalte innlegg

Warlocks

Searing Pain - Increased damage on all ranks of Searing Pain.

Infernal and Doomguard - Increased armor 10% and damage 30% on both pets.

Soul Link - This spell can no longer be partially dispelled off the warlock. In addition, Soul Link can no longer be used on non-demon pets.

Hellfire - Victims of Hellfire are now able to resist properly. Warlocks continue (as designed) to be unable to resist their own damage.

Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative. To compensate, both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.

Summon Felsteed - Mana cost reduced.

Summon Dreadsteed - Mana cost reduced.

Pyroclasm - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).

 

Hvor står det a ruin blir nerfet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*snufs*

 

Synes det er heller tåpelig at de glemmer Deathbringer, Vis'kag the Bloodletter, Brutality Blade og Azuresong Mageblade (muligens Earthshaker også) når dem først oppdaterer grafikken på MC våpen/skjold. Får lyst til å respecce daggers kun pga. CHT og Perdy's nye utseende...

 

Edit: Kom først nå på at posten handlet om 1.9 i seg selv, og må si jeg ser frem til AQ :)

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Warlocks

Searing Pain - Increased damage on all ranks of Searing Pain.

Infernal and Doomguard - Increased armor 10% and damage 30% on both pets.

Soul Link - This spell can no longer be partially dispelled off the warlock. In addition, Soul Link can no longer be used on non-demon pets.

Hellfire - Victims of Hellfire are now able to resist properly. Warlocks continue (as designed) to be unable to resist their own damage.

Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative. To compensate, both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.

Summon Felsteed - Mana cost reduced.

Summon Dreadsteed - Mana cost reduced.

Pyroclasm - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).

 

Hvor står det a ruin blir nerfet?

5378208[/snapback]

 

sorry det var ganske mange i guildet+ andre som sa at ruin skulle bli nerfa

Lenke til kommentar
Jeg vil tro det, ja.

 

Warlock som critter 8700

 

Men om det går an å få resistans til å gå i minus med gear vet jeg ikke ikke noe om tho, det hadde jo vært knall.

5381090[/snapback]

 

Om dette er tilfellet, blir casterklasser nå TOTALT overpowered, og alle melee klasser MÅ skaffe seg en haug resists for å ikke bli oneshottet av locker osv.

For alle som har litt peiling (og nei, pvp gear har ikke resists), er det ikke akkurat lett å kombinere pvp og resist for f.eks warrior.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro det, ja.

 

Warlock som critter 8700

 

Men om det går an å få resistans til å gå i minus med gear vet jeg ikke ikke noe om tho, det hadde jo vært knall.

5381090[/snapback]

 

Om dette er tilfellet, blir casterklasser nå TOTALT overpowered, og alle melee klasser MÅ skaffe seg en haug resists for å ikke bli oneshottet av locker osv.

For alle som har litt peiling (og nei, pvp gear har ikke resists), er det ikke akkurat lett å kombinere pvp og resist for f.eks warrior.

5381215[/snapback]

 

 

Warlocks criter 5k+ max 1 gang hver andre måned.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er. Med den nye warlock cursen, bringer jo den resist til 0 og gir 5%(?) mer damage på spells. Om da det nye gearet som kommer bringer resists til minus, får jo warlocker i både pose og sekk. vulnerability bonus + 5% mer damage. I dette tilfellet må alle skaffe seg en god del resist for å unngå vulnerability bonus selv uten CoS.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...