Gå til innhold

Patch 1.9 slippes 4. januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg mener er. Med den nye warlock cursen, bringer jo den resist til 0 og gir 5%(?) mer damage på spells. Om da det nye gearet som kommer bringer resists til minus, får jo warlocker i både pose og sekk. vulnerability bonus + 5% mer damage. I dette tilfellet må alle skaffe seg en god del resist for å unngå vulnerability bonus selv uten CoS.

5381397[/snapback]

 

Ooooh, selvfølgelig! Vi får gear med spell PENETRATION - da blir seff CoS og CoE fullstendig imba. Liten revelation der. :)

Lenke til kommentar
Det jeg mener er. Med den nye warlock cursen, bringer jo den resist til 0 og gir 5%(?) mer damage på spells. Om da det nye gearet som kommer bringer resists til minus, får jo warlocker i både pose og sekk. vulnerability bonus + 5% mer damage. I dette tilfellet må alle skaffe seg en god del resist for å unngå vulnerability bonus selv uten CoS.

5381397[/snapback]

 

Ooooh, selvfølgelig! Vi får gear med spell PENETRATION - da blir seff CoS og CoE fullstendig imba. Liten revelation der. :)

5381438[/snapback]

 

Ja der er vel kansje spell penetration det heter. Har hørt rykter om at en slik item skal komme som reward i Alterac Valley. Dette betyr jo at 90% av alle castere kommer til å løpe rundt med slike items. GG.

Lenke til kommentar

Er vel +10% dmg nå da :) ? Det som er så fint er at nå blir dots også påvirket av cursen. Med sacrificed og ressed succubus, master demonologist, sl og curse ligger jeg på +38% shadowdmg ;>

 

Edit: Priest style

 

Og, PyroCX, at SL ikke lenger fungerer med Infernal og Doomguard vil jeg ikke akkurat påstå er bra :p

 

Mage fixes:

 

- Conjure Water (Rank 7) � Will now create ten waters instead of four.

- Pyroblast � Damage bonus from + spell damage items increased.

 

:D

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Men uansett, hvilken wrlock er det som debuffer med CoS i PvP? Jeg buffer heler med CoD og fearer eller no, den ekstra skaden man gjør med shadow bolt er ikke så veldig merkbar.

5381407[/snapback]

 

Jeg vet ikke om warlocks bruker CoS i 1vs1, men jeg får cursen på meg både titt og ofte i battlegrounds som Arathi Basin.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig base mana for en lvl60-char? Ser thottbot har oppdatert spellene, Dispel magic bruker nå 18% av base mana.

5382163[/snapback]

 

Det kommer an på hvilken rase / klasse du spiller. Min ork har et spell som tar 90% av base mana, noe som ved level 60 utgjør 12-1300 mana om jeg ikke husker helt feil.

Endret av kårekårelimihåret
Lenke til kommentar
Det kommer an på hvilken rase / klasse du spiller. Min ork har et spell som tar 90% av base mana, noe som ved level 60 utgjør 12-1300 mana om jeg ikke husker helt feil.

5382169[/snapback]

 

UD priest, men jeg antar det ikke skal være noe enorme forskjeller ute og går. Men om vi sier at 1500 mana er vanlig ved lvl60, vil Dispel magic koste.. røffli 250-300 mana.

 

Kurant nok.

Lenke til kommentar
Det kommer an på hvilken rase / klasse du spiller. Min ork har et spell som tar 90% av base mana, noe som ved level 60 utgjør 12-1300 mana om jeg ikke husker helt feil.

5382169[/snapback]

 

UD priest, men jeg antar det ikke skal være noe enorme forskjeller ute og går. Men om vi sier at 1500 mana er vanlig ved lvl60, vil Dispel magic koste.. røffli 250-300 mana.

 

Kurant nok.

5382485[/snapback]

 

Hvor mye kostet dispell rank2 før? 60 eller noe sånt? En stund siden jeg har spilt på priesten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...