Gå til innhold

Patch 1.9 slippes 4. januar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Warlocks

Searing Pain - Increased damage on all ranks of Searing Pain.

Infernal and Doomguard - Increased armor 10% and damage 30% on both pets.

Soul Link - This spell can no longer be partially dispelled off the warlock. In addition, Soul Link can no longer be used on non-demon pets.

Hellfire - Victims of Hellfire are now able to resist properly. Warlocks continue (as designed) to be unable to resist their own damage.

Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative. To compensate, both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.

Summon Felsteed - Mana cost reduced.

Summon Dreadsteed - Mana cost reduced.

Pyroclasm - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).

 

Hvor står det a ruin blir nerfet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*snufs*

 

Synes det er heller tåpelig at de glemmer Deathbringer, Vis'kag the Bloodletter, Brutality Blade og Azuresong Mageblade (muligens Earthshaker også) når dem først oppdaterer grafikken på MC våpen/skjold. Får lyst til å respecce daggers kun pga. CHT og Perdy's nye utseende...

 

Edit: Kom først nå på at posten handlet om 1.9 i seg selv, og må si jeg ser frem til AQ :)

Endret av Hubman
Gjest medlem-19530
Skrevet
Warlocks

Searing Pain - Increased damage on all ranks of Searing Pain.

Infernal and Doomguard - Increased armor 10% and damage 30% on both pets.

Soul Link - This spell can no longer be partially dispelled off the warlock. In addition, Soul Link can no longer be used on non-demon pets.

Hellfire - Victims of Hellfire are now able to resist properly. Warlocks continue (as designed) to be unable to resist their own damage.

Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative. To compensate, both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.

Summon Felsteed - Mana cost reduced.

Summon Dreadsteed - Mana cost reduced.

Pyroclasm - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).

 

Hvor står det a ruin blir nerfet?

5378208[/snapback]

 

sorry det var ganske mange i guildet+ andre som sa at ruin skulle bli nerfa

Skrevet

Ruin blir ikke nerfa...

 

Det som skjer er at CoS og CoE blir nerfa, slik at resistansen i magi-skolene ikke kan gå under null. Dvs, no more vulnerability-bonus, og no more 5000++ crits. Yeye =/

Skrevet

Hmm, det er litt juks, det er jo et prinsipp Warcraft har bygd på siden jaffal Warcraft 3, at armor og resistances kan gå i minus.

 

Er vel for at de ikke skal eie så mye i PvP, da?

Skrevet (endret)
gruer meg til warrior enrage nerf.. og at ss/ww combo buggen blir tatt bort.. elsket den buggen kunne ta ned 2 eliter i tyrs hand samtidig med den

 

 

damn, da kan jeg ikke powerlevle med rested me warrioren min lengre : (

Endret av Amd_Barton
Skrevet
Jeg vil tro det, ja.

 

Warlock som critter 8700

 

Men om det går an å få resistans til å gå i minus med gear vet jeg ikke ikke noe om tho, det hadde jo vært knall.

5381090[/snapback]

 

Om dette er tilfellet, blir casterklasser nå TOTALT overpowered, og alle melee klasser MÅ skaffe seg en haug resists for å ikke bli oneshottet av locker osv.

For alle som har litt peiling (og nei, pvp gear har ikke resists), er det ikke akkurat lett å kombinere pvp og resist for f.eks warrior.

Skrevet

Vet dette er off topic, men når vi prater om Lock, hva heter den warlock filmen hvor det er en 60 Human Lock, som viser hvordan du kan slå alle klasser? Noen som vet?

Skrevet
Jeg vil tro det, ja.

 

Warlock som critter 8700

 

Men om det går an å få resistans til å gå i minus med gear vet jeg ikke ikke noe om tho, det hadde jo vært knall.

5381090[/snapback]

 

Om dette er tilfellet, blir casterklasser nå TOTALT overpowered, og alle melee klasser MÅ skaffe seg en haug resists for å ikke bli oneshottet av locker osv.

For alle som har litt peiling (og nei, pvp gear har ikke resists), er det ikke akkurat lett å kombinere pvp og resist for f.eks warrior.

5381215[/snapback]

 

 

Warlocks criter 5k+ max 1 gang hver andre måned.

Skrevet (endret)

Det jeg mener er. Med den nye warlock cursen, bringer jo den resist til 0 og gir 5%(?) mer damage på spells. Om da det nye gearet som kommer bringer resists til minus, får jo warlocker i både pose og sekk. vulnerability bonus + 5% mer damage. I dette tilfellet må alle skaffe seg en god del resist for å unngå vulnerability bonus selv uten CoS.

Endret av likferd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...