Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sinnsykt vondt i nakken, noen tips?


Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problem selv. Vel, jeg har vært syk nå og er det egentlig fortsatt, men har enormt vondt i nakken. Det hjelper ihvertfall å legge en varmepose rundt nakken sier dama mi for hun har migrene og har ofte vondt i nakken. Hun sier at når musklene blir varmet opp så kommer blodet til. Ellers er jo massasje meget bra for å få blodet til å strømme! :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har akkurat samme problem selv. Vel, jeg har vært syk nå og er det egentlig fortsatt, men har enormt vondt i nakken. Det hjelper ihvertfall å legge en varmepose rundt nakken sier dama mi for hun har migrene og har ofte vondt i nakken. Hun sier at når musklene blir varmet opp så kommer blodet til. Ellers er jo massasje meget bra for å få blodet til å strømme!  :thumbup:

5376317[/snapback]

 

 

oh.. takk skal du ha!!

 

*løpe ned og hente varme teppe*

Lenke til kommentar
lege eller kiropraktor kan gi deg tips.

 

dette er ikke noe legesenter,  14 år gamle pc geeker henger her.

5376393[/snapback]

 

 

Kan hende at det er noen som har vært utfor det samme og har noen råd til hvordan å komme over det ;)

5376725[/snapback]

 

det kan godt være men det virker på meg som om det første mange tenker på når det er noe gale med de er at de skal sørre på et data forum.

 

hadde jeg hat "Sinnsykt vondt i nakken" hadde jeg gjort noe mer med det.

 

men sef. det kan være at noen her inne har noen gode råd.

Lenke til kommentar
lege eller kiropraktor kan gi deg tips.

 

dette er ikke noe legesenter,  14 år gamle pc geeker henger her.

5376393[/snapback]

 

 

Kan hende at det er noen som har vært utfor det samme og har noen råd til hvordan å komme over det ;)

5376725[/snapback]

 

det kan godt være men det virker på meg som om det første mange tenker på når det er noe gale med de er at de skal sørre på et data forum.

 

hadde jeg hat "Sinnsykt vondt i nakken" hadde jeg gjort noe mer med det.

 

men sef. det kan være at noen her inne har noen gode råd.

5378239[/snapback]

 

Var hjemme.. modern og fadern var på jobb og jeg googla litt rundt om kring ang det men fant ikke no særlig.. såeh, syns det var greit og spørre her :p

Lenke til kommentar

Jeg hatt ekstreme hodepiner og vondt i nakken og måtte finne en løsning på dette. Det jeg til slutt prøvde var å fylle en brusflaske med glodhett vann og ha den langs ryggsøylen når jeg satt i sofaen. Av og til byttet jeg side og av og til hadde jeg to flasker :p Syns dette var bedre enn varmeflaske da en får mer trykk på en måte. Dette hjalp faktisk veldig.

 

:Edit Ryggsøylen for meg, der det er vondt for deg selvsagt. Du kan jo forsøke å ha den som pute i nakken når du ligger og slapper av på sofaen eller lignende.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
En kompis av meg hadde omtrent det samme. Han dro til legen for å få råd, og han ble fortalt at det hjelper å sove uten pute. Prøv det et par netter til det blir bedre.

 

Jeg har forresten ikke brukt pute siden barneskolen, og nakken min er som nysmurt hver morgen. :wee:

5378577[/snapback]

 

Må prøves!!

 

Takker så meget for svara folkens!

Lenke til kommentar
Få en utrolig pen jente til å massere deg fra topp til tå..  ;)

5378226[/snapback]

Jaha? For e hun stygg dåå går det ikke like bra ? :ohmy:

5378271[/snapback]

 

Jo.. men det gjør det lille "ekstra"... Er du ikke enig.. ? ;)

5378287[/snapback]

Tja, når man allerede er stiv i nakken er vel det siste man trenger at det begynner å stivne andre steder... :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Få en utrolig pen jente til å massere deg fra topp til tå..  ;)

5378226[/snapback]

Jaha? For e hun stygg dåå går det ikke like bra ? :ohmy:

5378271[/snapback]

 

Jo.. men det gjør det lille "ekstra"... Er du ikke enig.. ? ;)

5378287[/snapback]

Tja, når man allerede er stiv i nakken er vel det siste man trenger at det begynner å stivne andre steder... :roll:

 

 

Æsj.... Den var unødvendig... :p

 

 

 

:tease:

5378884[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...