Gå til innhold

Film: Ranger Walker: "Last Huntdown"


Anbefalte innlegg

Flott tilbakemelding. Fryktelig festlig tolkning av handlingen! :!:

 

Jeg kan vel si så mye som at vi har utelatt mye nødvendig informasjon fra handlingen fordi da ville filmen blitt alt for lang. Da kan man kanskje spørre seg om vi ikke skulle kutta ned på hele historien.

 

Og så skjønner jeg at det er lyden som er ankepunktet her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Veldig bra film! Mange gode utsnitt der og absolutt en underholdene historie. Men du som går på media må tåle litt konstruktiv kritikk. Først av alt må jeg si at det kanskje ble litt rotete. En mistet litt stedssans rundt omkring. Det andre er at jeg tror det hadde blitt litt bedre om du fokuserte om litt raskere blandt annet der Chuck snakker med sjefen.

 

Men ellers en utrolig bra og underholdene film. Veldig godt jobba.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Utrolig bra film! :thumbup: Har holdt på en del med lego selv, så dette var jo morsomt å se!

 

Jeg har faktisk også laget noen små lego-animasjonsfilmer, sammen med noen kompiser og med webkamera. :p

 

Det er gøy å lage film! Skulle gjerne gått media... (Mye jeg gjerne skulle gjort...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Morro :yes:

 

En virkelig god film :thumbup:

Spes. bra var kjørescenene og mannen med kosten som ristet på hodet :!:

 

Laget en en animert lego-film selv, sammen med noen kammerater på barneskolen en gang. :mimre: Vi hadde ikke engang mulighet til å redigere annet enn på kameraet :p :mimre: Den nådde selvfølgelig ikke halvveis opp til nivået denne ligger på, men mener å huske at figurenes gange ble ganske grei selv om vi flyttet beina på dem slik vi menesker gjør nå vi går. Så ihvertfall mer virkelighetstro ut, men tar nok mye tid.

Kan godt være jeg tar feil da det er flere år siden jeg så filmen vi laget. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...