PcT Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 På Al'Akir vinner horde 96% av kampene >_> Jeg er strax exhalted med min shaman og snart revered med min warr der, jeg har ALDRI tapt en kamp og jeg har iallf gjort 30+ AV games.. (I AV helgene vinner horde på 1 hour merket presis siden alle honour farmerne er der ^^) Og det er rundt 5-7 av games om dagen.. Alliance suger baller i BG's pga paladins med OMG 42dmg per 2 seconds with my concentrate!, har sett en paladin heale :/ (Jeg er horde )
JPNord Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 En venn av meg på spillet og jeg koste oss rundt i WPL. Plutselig er det 3 lvl 60's som voldtar oss ganske tett. Begge klikker fordi folka er 8-9 lvls høyere enn oss. Unødvendig. Vi går tilbake og resser og føler videre. Det som skjer var da at en av 60 folka var rouge og hadde stealtet seg. Han føler etter seg og drar med de andre 60 folka, og sånn fortsatte det... weee.. Er så flott med disse hordene som ikke har liv altså! 5451989[/snapback] Tja, de fikk i hvertfall honorable kill for de første 3-4 killsa. Jeg ble ganket av en legolas hunter i over en halv time i STV, han hadde epic mount og jeg var level 31. Kunne ikke logge ut heller, hadde stått en time i kø før jeg kom inn. Er så flott med disse alliancene som ikke har liv altså!
hrmpf Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Spiller både alliance og horde på forskjellige servere og antall "kids" og "snille" spillere varierer mer fra server til server. Og det med Alterac ... kan si meg enig at horde basen er litt hardere men stortsett taper man fordi 10 farmer harpys, når man allerede bare er 30stk mot 40. Og en stor fordel med alliance på serveren jeg spiller nå. Vi har 2-5min BG køer, horde har 30-40min
AT1S Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Spiller både alliance og horde på forskjellige servere og antall "kids" og "snille" spillere varierer mer fra server til server. Og det med Alterac ... kan si meg enig at horde basen er litt hardere men stortsett taper man fordi 10 farmer harpys, når man allerede bare er 30stk mot 40. Og en stor fordel med alliance på serveren jeg spiller nå. Vi har 2-5min BG køer, horde har 30-40min 5452618[/snapback] Helt riktig, antall "kids" er forskjellig fra server til server, så om du er uheldig og mener alle som spiller på alliance siden på din server, betyr ikke det at det er slik på absolutt alle serverene.
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 En kompis av meg sier at Alliance vinner de fleste AV-kampene på min server. De fleste AB'er og..
AT1S Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 En kompis av meg sier at Alliance vinner de fleste AV-kampene på min server. De fleste AB'er og.. 5463362[/snapback] Slik har det blitt på min server de siste ukene, Alliance har vunnet Av hele tia, hordene dør osm fluer.
stoltz Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har et intrykk av at alle kidsene har rerollet horde siden folk sier at alle alliance er så childish..
jonasdaman Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 En kompis av meg sier at Alliance vinner de fleste AV-kampene på min server. De fleste AB'er og.. 5463362[/snapback] Slik har det blitt på min server de siste ukene, Alliance har vunnet Av hele tia, hordene dør osm fluer. 5464197[/snapback] Min server har vi (horde) alltid tapt AV, men vi begynner og vinne litt iblant. AB og WSG vet jeg ikke noe om
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 på the maelstrom føler det ut som at alliance eier BG og PvE fordi det er ca. 1,5:1 ratio. Dessuten har de bedre organisering og mindre krangling mellom seg. (f.eks at 2 hordeguilder hater hverandre).
mobilfreek Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 på twisting nether taper alliance hver AB.. ingen snakker tilo hverandre og vis en fyr sier noe smart sier noen kids f.eks: no storm teh mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå