Gå til innhold

For the Alliance!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte på en hunter idag ved navn Legalass :p

Han var 38 år...og utetter skrivingen hans vil jeg si jeg tror han.

Skrevet

Jeg vil også tro at hordene vinner mer i BG's også pga at dem får spille mer liksom. Stort sett så er det mange flere alliance spillere enn horde på er server. Dette gjør at vi alliance må sitte timesvis i kø. Når vi først kommer inn er vi så sugne på å få med oss mest mulig HP/CP før vi må gå til sengs at vi sjelden har tid til å lære oss en taktikk osv. Hordene velger når BG'en starter og dermed så kan dem ta ting helt med knusende ro og etter 100 ganger i WSG på 3 dager begynner ting å sitte. Det er bare logisk det! Dette gjelder self i de av BG'sene hvor ingen av fractions har fractionfordeler pga klasser osv. Da fordeler også er med i regnestykket.

Skrevet
Eller så taper alliance fordi 98% av spillerne er under den seksuelle lavalder.

Å være god i BG's har vel kun å gjøre med erfaring og antall timer spilt i wow.

Selvsagt så skal det sies at enkelte personer under 16 ikke har noen oppfatning av samspill osv..og dette gjør jo igjen at det går til dunders der samspill spiller inn på utfallet:) Og dette er vel gjerne poenget ditt så joda..

• 2 uker senere...
Skrevet

Det du kaller "kids", var du selv en gang, og at de ikke kan samarbeid er bare tull... Jo eldre du blir, jo mindre lærer du, så en "unge" hadde nokk eid deg i BG, fordi han lærer nye ting hver dag... Dette er ikke noe jeg sier, men fakta... det er jo derfor vi går på skole mens vi fortsatt er unge...

Desuten har Alliance forbedret seg veldig på min server i det siste. Spiller Av, og de siste dagene har Alliance alltid vunnet.. Jaja, la hordene tro hva de vil, for 68% av alle som spiller WoW i både Europa og USA er Alliance

Skrevet

MEN! Hordene er nokk bedre enn Alliance på mange steder, fordi de har Shaman, men det er nokk slik om du vil det eller ikke, at Alliance og Horde jevner ut hverandre...

Skrevet
MEN! Hordene er nokk bedre enn Alliance på mange steder, fordi de har Shaman, men det er nokk slik om du vil det eller ikke, at Alliance og Horde jevner ut hverandre...

5437060[/snapback]

...og Alliance har paladin :whistle:

Skrevet
jeg valgte horde pga cinematics egentlig..

Først syntes jeg den tauren med slegga var så kul, så jeg lagde meg en tauren warrior..

ettersom jeg har spilt har jeg bare valgt horde hele tiden.. ikke minst fordi alle jeg kjenner som spiller det også er horde..

Ally er jo det samme, humans i litt forksjellige varianter. Blir for uvariert..

5364313[/snapback]

Nja.. Det er sikkert mange "kids" som velger alliance, fordi de er snille og sånt, men det er plenty av "kids" på alliance. Greit, det er mer på alliancesiden.

Men nå er jo du, meg og alle de andre på skolen "kids" også, gomle. Og vi spiller horde.

Eller... spiller alliance no :) Har spilt horde for lenge.

Skrevet
Jeg vil også tro at hordene vinner mer i BG's også pga at dem får spille mer liksom. Stort sett så er det mange flere alliance spillere enn horde på er server. Dette gjør at vi alliance må sitte timesvis i kø. Når vi først kommer inn er vi så sugne på å få med oss mest mulig HP/CP før vi må gå til sengs at vi sjelden har tid til å lære oss en taktikk osv. Hordene velger når BG'en starter og dermed så kan dem ta ting helt med knusende ro og etter 100 ganger i WSG på 3 dager begynner ting å sitte. Det er bare logisk det! Dette gjelder self i de av BG'sene hvor ingen av fractions har fractionfordeler pga klasser osv. Da fordeler også er med i regnestykket.

5376025[/snapback]

Feil, på Al'akir er det mest Horde, og dei eiger oss uansett.

Skrevet

Det med at Horde vinner hver BG varierer stort ifra server til server.

På Kul Tiras vinner alliance alt, mest fordi de er flere, bedre gearet etc.

Skrevet (endret)

For meg har det vært ganske variert om vi vinner i BG eller ikke. Det er kvelder vi vinner og kvelder vi taper. Men for ofte er det folk som blir tatt og skriker HAEL!11 til meg mens jeg står i shadowform. Deretter får jeg huden flettet full over hvor dårlig jeg er. Det hater jeg.

EDIT: Er Alliance

Endret av DJ_Dark
Skrevet (endret)

Jeg er horde, og her er hva jeg synes om Alliance.

De er små (childish n00bish-shit-cry-face ^^ ), de er frekke, der er dumme, de eier ingen respekt, ser de lvl 1 horde og de er 10 lvl 60, så er det førstemann til å ganke livskiten ut av den stakkars jævelen...

Er vel kanskje bra for dem at de for seg noen kills, og er sikkert også mange horde`S som driver med det samme, men for meg synes jeg det er teit at de kommer og dreper alt de kan se. Hvis jeg skulle drept noe måtte det vært pga at jeg fikk noen honor for det, men alliance er ikke smarte nok til å tenke slik. Hvis de ser en myye lavere lvl en dem selv og klarer å banke driten ut av stakkaren, da juble de, for da er de jo så vannvitige gode, ikke sant?? ^^

Grunnen til at jeg valgte horde er fordi folk er mye mer , hva skal man si, voksne? Man oppfører seg bedre, er sikkert snillere også, og så klart, du kan sjekke alle statestikker, horde`s er mye mye bedre når det kommer til skillz.

Vi bruker hue, de bruker mor. Når de dør whiner dem sikkert til de får en is av foreldrene sine ^^

Endret av The Very End
Skrevet
Jeg er horde, og her er hva jeg synes om Alliance.

De er små (childish n00bish-shit-cry-face ^^ ), de er frekke, der er dumme, de eier ingen respekt, ser de lvl 1 horde og de er 10 lvl 60, så er det førstemann til å ganke livskiten ut av den stakkars jævelen...

Er vel kanskje bra for dem at de for seg noen kills, og er sikkert også mange horde`S som driver med det samme, men for meg synes jeg det er teit at de kommer og dreper alt de kan se. Hvis jeg skulle drept noe måtte det vært pga at jeg fikk noen honor for det, men alliance er ikke smarte nok til å tenke slik. Hvis de ser en myye lavere lvl en dem selv og klarer å banke driten ut av stakkaren, da juble de, for da er de jo så vannvitige gode, ikke sant?? ^^

Grunnen til at jeg valgte horde er fordi folk er mye mer , hva skal man si, voksne? Man oppfører seg bedre, er sikkert snillere også, og så klart, du kan sjekke alle statestikker, horde`s er mye mye bedre når det kommer til skillz.

Vi bruker hue, de bruker mor. Når de dør whiner dem sikkert til de får en is av foreldrene sine ^^

5438964[/snapback]

/cheer

/agreed

Skrevet

Irriterer meg over dere!! Åffer har dere ikke fått i det i huet deres at Horde har faen meg fordel i AV. det er derfor de vinner ALLTID! En gang bestemte jeg og min guild å samle oss og ta Horde i AV.. vi tok dem lett.. til fortet.. der sleitet vi jævlig.. Horde har faen meg geografi fordel fra midten!! mens Alliance har dritt geografi som Horde utnytter!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...