Gå til innhold

overklokking av opteron 144 med fasekjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel, siden den ikke bråker så mye som jeg trodde, så skal jeg ha den 24/7. . . den klikker enda inne i windows. . . :dontgetit:

 

edit:

grunnen til at jeg har råd til å kjøpe LS er at jeg har arvet et seks-sifret beløp :p

5368831[/snapback]

Hva annet har du gjort nå da? Har du lagt inn fett eller vaselin i sokkel?

 

Siden du har så mye penger så kan du selge LSn billig til meg siden den ikke fungerer hos deg^^

Lenke til kommentar

hehe. . .

har smurt vaselin ned i sokkelen. . . i starten trodde jeg at den skulle klare å holde seg, men så gikk jeg bort fra maskinen for å hjelpe brodern, og da jeg kom tilbake sto den fast. . . :cry:

 

edit:

prøver å la OCCT sloss med kulden, men "han" er sjangseløs :hrm:

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar

For å komme til bunns i problemet ditt, ville jeg forsøkt å kjøre alt med default settings i BIOS.

Da bør du i alle fall eliminere problemer med stress i systemet som følge av overklokking!

Om maskinen fortsatt streiker / fryser i Windows, så ville jeg vurdert en reinstallasjon, inklusive chipset-drivere etc.

Er det fortsatt problemer, så skaff deg ny hardware! Det høres ut som du kan klare det. ;)

Lenke til kommentar

jeg TROR det er når evap er nede på -58. . . jeg satt alt til stock første gang jeg starta maskinen med vapo på. . .

 

occt klarer å holde den i live ihvertfall :D ligger på -55 ;)

 

er det sånn at vapochill-controllern kan styre hvilke temperaturer den skal ligge på?

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...