Gå til innhold

Hvor er det "best" å bli truffet, av ett skudd?


Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde selvsagt valgt hodet.. For det første så er det ganske tomt oppi der og smerte ville man ikke kjenne...

5361417[/snapback]

Ganske smart! men hadde man skulle overlevd, kanskje kjeven? 50 Cent har overlevd, var det sjul kuler i kjeven? Så det må da gå;p Man får bare en rar "s-lyd" etterpå ;)

Lenke til kommentar
Virker som han tok et par i hodet også.

5361579[/snapback]

*Humre* Hadde ikke vært meg imot om det faktisk hadde skjedd. Men så skal man jo ikke tenke slik om andre da :innocent: Dog igjen. Alt som kan eliminere HIP HOP musikk fra denne jord er meg positiv.

 

Til emnet og forbi: Sånn rent smertemessig og fremtidsmessig ville vel kanskje hodet vært å foretrekke. Da får man en meget hurtig død. Og smertene er det ikke så farlig med da man tross alt dør meget fort.

 

Overlevelsesmessig er det jo enkelt. I en av tærne. Man dør ikke av en ødelagt tå! For de som trodde noe annet kan jeg opplyse at dette er feil. Så vet dere det.

 

Praktisk sett om man skulle slippe å ofre en eneste kroppsdel så vet jeg jammen meg ikke. Kanskje i en eller annen muskel? Tingen er jo at muskler vil som regel leges ganske fint (tror jeg da), i forhold til om magesekken skulle penetreres for at kulen videre ska gå igjenom andre kroppsdeler. Nei så benet kunne jo være en mulighet da.

 

Sånn ellers tror jeg helst at jeg ville ungått å bli skutt, for hva er vel ikke mer behagelig enn det? :roll:

Lenke til kommentar
Virker som han tok et par i hodet også.

5361579[/snapback]

*Humre* Hadde ikke vært meg imot om det faktisk hadde skjedd. Men så skal man jo ikke tenke slik om andre da :innocent: Dog igjen. Alt som kan eliminere HIP HOP musikk fra denne jord er meg positiv.

5361604[/snapback]

 

Utrolig modent ...

 

Praktisk sett om man skulle slippe å ofre en eneste kroppsdel så vet jeg jammen meg ikke. Kanskje i en eller annen muskel? Tingen er jo at muskler vil som regel leges ganske fint (tror jeg da), i forhold til om magesekken skulle penetreres for at kulen videre ska gå igjenom andre kroppsdeler. Nei så benet kunne jo være en mulighet da.

 

Har man først ødelagt en muskel er den ødelagt for alltid, så vidt jeg vet, derfor vil det være lite fordelaktig å ta ei kule med en muskel.

Lenke til kommentar
Virker som han tok et par i hodet også.

5361579[/snapback]

*Humre* Hadde ikke vært meg imot om det faktisk hadde skjedd. Men så skal man jo ikke tenke slik om andre da :innocent: Dog igjen. Alt som kan eliminere HIP HOP musikk fra denne jord er meg positiv.

5361604[/snapback]

 

Utrolig modent ...

5361620[/snapback]

Hipp hurra for alle veslevoksne.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig helt umulig å komme med noen generelle uttalelser på denne fronten, all den tid mennesker har svært mange individuelle karakteristikker. Trikset er å finne den mest ubrukelige kroppsdelen, for så å bli beskutt i denne. Dette kan gjøres på forskjellige måter, Thomas' store leksikon har en mulig fremgangsmåte:

1: Ta en IQ-test. Dersom du har godt over 100 i IQ er det mye som tyder på at hodet er verdt å ta vare på, om du ender opp under dette er valget enkelt.

2: Gratulerer! At du kom deg videre til dette trinner viser at du har en fungerende hjerne, i motsetning til de fleste desperadoer. Snakk pent om skoene til desperadoen (ingen kan motstå dette, ellers burde evolusjonen ha utryddet de for lengst) mens du leter etter en passe stor sten eller et annet egnet objekt. Kakk så dette elegant i hodet på tjuvradden (gjerne mens du lurer på om skoene virkelig er fra siste Prorsum-kolleksjon), ta pistolen hans, drep han (her er det hjertet som gjelder, hodet hans har allerede vist seg å være ubrukelig), og løp av gårde (etter å ha tatt skoene, dersom de er noe å samle på).

 

Du kan nå gå videre til neste ledd i den harde realiteten i hverdagen; hvilket par sko skal man gå med i dag, med det grusomme været? Tør man ofre de nyeste og dyreste, eller eier du ingen selvrespekt og tar på deg (isj jeg gremmes.) (tør jeg virkelig skrive dette ordet? I dette øyeblikk feller jeg en liten tåre.) vinterstøvler.

 

(Iiiiiik!)

 

Finnnes det virkelig kriminalitet som handler om annet enn å stjele skoene mine, sier du? Jeg forstår spørsmålet, men ikke problemstillingen, alt annet er da uviktig.

 

Edit: Jeg prøvde faktisk å skrive et relativt seriøst innlegg, uten noen referanse til noe man typisk vil forbinde med meg, men det gikk bare ikke (Don't, leave me this way/I can't survive, without your sweet love/Oh baby, don't leave me this way :love: ).

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Virker som han tok et par i hodet også.

5361579[/snapback]

*Humre* Hadde ikke vært meg imot om det faktisk hadde skjedd. Men så skal man jo ikke tenke slik om andre da :innocent: Dog igjen. Alt som kan eliminere HIP HOP musikk fra denne jord er meg positiv.

5361604[/snapback]

Hvordan kan man si no sånt? Rap er noe av det beste som er funni opp! Helt sinnsykt! Hvorfor liker du det ikke? Mange brae norske artister og:) Dirty O f.eks.

 

On Topic:

Første valg: Hodet (død)

Andre valg: Overarmen (vondt)

Tredje valg: en tå! Ikke av de ytterste (au, *dunk*faen jeg datt*klang*)

Lenke til kommentar
Har man først ødelagt en muskel er den ødelagt for alltid, så vidt jeg vet, derfor vil det være lite fordelaktig å ta ei kule med en muskel.

5361620[/snapback]

 

Den blir nok litt "ødelagt", men det leges raskt og kan trenes opp igjen ;)

5361652[/snapback]

 

 

har du sett haibitt ofere, når haien drar av med en muskel kommer den aldrig fullt tilbake igjen..

Lenke til kommentar
Noen her som er med i en gjeng?

Hva er fordelene med gjenger?

5362077[/snapback]

 

 

Har man først ødelagt en muskel er den ødelagt for alltid, så vidt jeg vet, derfor vil det være lite fordelaktig å ta ei kule med en muskel.

5361620[/snapback]

 

Den blir nok litt "ødelagt", men det leges raskt og kan trenes opp igjen ;)

5361652[/snapback]

 

 

har du sett haibitt ofere, når haien drar av med en muskel kommer den aldrig fullt tilbake igjen..

5362098[/snapback]

 

Særlig de nye høyhastighets prosjektilene... husker jeg hørte fra en fyr som hadde skutt med en ekte G36C.. han sa at hvis du blei truffet med en sånn, så fucker den alt som møter den totalt!

 

Hvis jeg ikke husker feil da...

 

Kanskje man en gang i framtia kan erstatte muskler med en kraftig strikk? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...