Torbjørn T. Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Veit du verkeleg ikkje det, eller er det noko ironi der eg ikkje ser? Venus og Serena Williams, søsken, og to av verdas beste tennisspelarar.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Veit du verkeleg ikkje det, eller er det noko ironi der eg ikkje ser? Venus og Serena Williams, søsken, og to av verdas beste tennisspelarar. Jeg visste det virkelig ikke, da egentlig aldri har hatt interesse for tennis på det høye nivå. Uansett er det greit at vi fikk klarert opp i dette.
Equerm Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det ligner fantastisk mye ^^ Hvem er fyren da?
Notatblokk Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 En eller annen i den Merkelige Bilder-tråden til Tomat-Ulf Tenkte straks på deg da jeg så det bildet.
Acrid Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Neste gang jeg må dele seng med Equerm igjen skal jeg ta opp snorkinga hans og lage en fiiin soundalike.
Equerm Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Neste gang jeg må dele seng med Equerm igjen skal jeg ta opp snorkinga hans og lage en fiiin soundalike. Jeg visste aldri at jeg snorka før Glint fortalte om hvor lyst han hadde å drepe meg ^^
dysfunctional Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Neste gang jeg må dele seng med Equerm igjen.... Kan jeg spørre hvorfor dere delte seng?
Acrid Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Neste gang jeg må dele seng med Equerm igjen.... Kan jeg spørre hvorfor dere delte seng? MANNESEX SÅKLART
Anders Moen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Ser bare mange bilder postet opp igjen og opp igjen...og mange som ikke en gang ligner. Skuffende lol Men mange har også vært hysterisk morsomme!
Acrid Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Mine bidrag har vært konsekvent suverent konge.
Programvare Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Metalheart: Neppe: Ha! Tror det er første gang jeg er blitt nevnt her Han ligna en god del faktisk. edit: Mikael "Jesus" Åkerfeldt som nevnt 100 ganger tidligere Endret 11. november 2007 av Metalheart
EvenEleven Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Random Dame jeg fant på nett: Ligner på Jessica Alba. Hvem er hun til venstre? navn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå