12Anonym12 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Vi vil snakke med han&hun vi og! Tastaturet mitt er litt rart i dag naar jeg skriver aa saa blir det [ Endret 3. januar 2006 av Espen56
12Anonym12 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 I dag skjedde det noe høyst merkverdig på min msn, en ikke navngitt person, med en e-post jeg velger å beholde for meg selv la meg til på kontaktlisten sin. Jeg sa ja til å ikke blokkere ham/henne. Etter et par minutter startet han/henne en samtale: Mr. X: slm Mr. X: sılaa Jeg: Hi there, i do not rekcognice your email, do you speak english? Mr. X: do you anders satans Mr. X: kadir: are you fuke you Mr. X: oldun mu sımdıü Mr. X: sen kafamı yapıyon lann Mr. X: :@ Mr. X: sanaa Mr. X: bye Mr. X: has closed the conversation window. Mr. X: logged out. Spørsmålet mitt reiste seg derfor, er dette en drapstrussel. Så det er derfor jeg oppsøker dette forumet for å se om det er noen som er så språkkyndige at de kan trekke noe fornuft ut av det han/henne prøver å formidle her. 5354054[/snapback] Sanaa er et marokkansk navn. Men jeg tviler på at det var det MR. X mente i denne sammenhengen. Antakeligvis er det bare en person med altfor god fritid som liker å snakke vrøvl til intetanende. 5368453[/snapback] Det er tydelig vis et sted aa (sanaa) http://img316.imageshack.us/my.php?image=sanaa0wd.png
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå