Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har lastet ned SF2. Moro er det, men jammen meg er det vanskelig og. Fler som synes det er vanskelig?

6601258[/snapback]

vanskeligere enn DOA4 jo :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Street Fighter har egentlig aldri vært enkelt, har det på PSP, å det er ekstremt vanskelig. Også har jeg SF2 på emulator, det er også ekstremt vanskelig.

Jeg kan ikke huske at de spillene var så vanskelig i gamle dager. :dontgetit:

Skrevet
Jeg kan ikke huske at de spillene var så vanskelig i gamle dager. :dontgetit:

6601353[/snapback]

Siste eg spillte Street Fighter var vel på Super Nintendo, meiner å huske eg fikk bra svingen på det da. Skal laste dette etter jobb, for og så in her å klage sikkert :D

Skrevet (endret)
Helt sikkert mulig å bruke begge deler

6601468[/snapback]

ja jeg vet det men lurte barepå hva folk syntes at føltes best:P

Endret av dookaq
Skrevet

SF2 ble virkelig en nedtur for meg i hvertfall!

Syns at når de skal gi ut spillene på 360`en så kunne de ha pusset dem opp litt. Ser jo ut som en direkte port fra tidlig på 90-tallet. Kunne heller gitt spilleren mulighet til å velge retro-versjon med orginal grafikk osv. slik som på geometry wars.

Og spillet i seg selv... Tja... Ble minnet på fustrasjon fra barndommen nå, ja! Fryktelig vanskelig, men mest irriterende. Slik som Ryu som driver på å sender 5-6 ildkuler etter hverandre. Veldig vanskelig å utføre special-moves, men slik har jo SF altid vært.

I det hele syns jeg at jeg har sløset vekk 800MS-dollars her...

Skrevet
Street Fighter 2 pleide da ikke være noe særlig vanskelig før i slutten når Bison skulle tas. Har veldig lyst på dette spillet på Xboxen nå  :D

6602096[/snapback]

Bare kjøp det du... Nå har jeg fått nok! Gidder ikke spille det mer! Vant 6 kamper på 24 forsøk. På vansklihetsgrad 0 av 6. Føles jo mest som lotto!

Skrevet
Syns at når de skal gi ut spillene på 360`en så kunne de ha pusset dem opp litt. Ser jo ut som en direkte port fra tidlig på 90-tallet. Kunne heller gitt spilleren mulighet til å velge retro-versjon med orginal grafikk osv. slik som på geometry wars.

6601796[/snapback]

Da hadde jo hele 'retro' følelsen forsvunnet!

Geometry Wars: Evolved og Retro er to forskjellige spill... Ikke bare grafikken som er forskjellig.

Skrevet
Street Fighter 2 pleide da ikke være noe særlig vanskelig før i slutten når Bison skulle tas. Har veldig lyst på dette spillet på Xboxen nå  :D

6602096[/snapback]

Bare kjøp det du... Nå har jeg fått nok! Gidder ikke spille det mer! Vant 6 kamper på 24 forsøk. På vansklihetsgrad 0 av 6. Føles jo mest som lotto!

6602145[/snapback]

Da er du bedre enn meg.. Klarer ikke å vinne en omgang engang jeg.. hehe.. ga opp det her.

Street Fighter 2 til Snes var enklere..

Skrevet

Bare prøvd Trial version, men klarte uansett ikke å vinne en kamp på altfor mange forsøk... Men du verden, det vekker mange minner! Kjente igjen frustrasjonen gitt!

Skrevet

Litt for imba AI ja.. Spill som man spiller om man kjeder seg eller for å drepe venner.. Chun Li rokker, og det så nesten ut som man kunne bruke en kamerat (2player) til å greie arcade mode ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...