Ocularis Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Temmelig fornøyd med uien min så langt. [brukt den fra 58-70] Småjusterte på et par saker idag: Out of combat: In Combat: Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ren og fin, liker den veldig godt Og Grendel sin var småpr0 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Da ser jeg meg ferdig for denne uka, endrer sikkert på småting i tiden fremover, men tror jeg er ferdig. Edit: får jeg tell fraps (gjerne tips om bedre filmprogram via PM) så skal dere ikke se bortifra noen in-combat bilder, understreker BILDER Endret 9. oktober 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Raidskudd: Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Gjorde meg så og si ferdig med solo delen for kort tid siden. Mangler fortsatt litt arbeid på raid og party, mulig eg legger ut bilder av det seinare. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Etter å ha gitt kritikk ( jeg mener konstruktiv tilbakemelding^^) på mange andres, er det på tide at jeg viser hvordan jeg spiller. Slik kjører jeg da til vanlig, i 1680x1050 med alt på maks, samt en skjerm til Detaljer: 1. Er mitt mage-hjørne, med buffs, food, gems og shield. Hva hvert symbol gjør avhenger av om jeg høyre- eller venstreklikker. Venstreklikk for Fire Ward, høyre for Frost. Venstre for Mage Armor, Høyre for Frost Armor og scrollehjulet for Molten Armor. Enten conjure eller bruke food/gem/water. 2. Diverse spells som jeg ikke har keybindet. 3. Quartz casting bar som viser når jeg kan begynne og kaste enste spell for å hindre tap av dmg på grunn av lagg. Symbolet for fireball under gjær at jeg kan se om mobs er i range, samt følge med på GCD. Ovenfor til høyre ser man alle spells/abilities som jeg har på CD, samt tiden igjen. 4. Har flyttet det vinduet dit. 5. Div info som alltid vises. FPS er låst til max 40. Bagplass, klokke osv. 6. Tar jeg musen ned til kartet popper FuBar opp med alle addons. 7. Leser du fortsatt? oO Mellom 2. og "you loot" har jeg guildchat, og til høyre for "you loot" stuffet har jeg party/whisper. All chat fader vekk av seg selv. Alle spells er gjemt bort og har hurtigstaster. Så, vad tycks? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) her er min simple shit : i hjørnet har jeg div barer for bandage bagg bar osv på mainen min lvl 70 hunter har jeg bare den normale blizzard UIen Endret 11. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Gidder ikke stresse så alt for mye med UI, men her er mitt: Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Merket att det ikke er noen "pr0" ui makere lenger :S var jo alltid fancy uis her før :O COME BACK! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 får se om jeg gidder og lage en naice en på hunteren mn :o Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 This is me:) Prøver å holde det enkelt og minimalistisk... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Merket att det ikke er noen "pr0" ui makere lenger :S var jo alltid fancy uis her før :O COME BACK! Viktigere med et funksjonelt UI enn et fancy ett. Alle de "pr0" UI tar enten for mye plass av skjermen med mye dilldall, eller er så minimalistiske at man ikke får den informasjonene man trenger. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva man trenger er veldig individuelt. Selv skjuler jeg ting som sjelden blir brukt til jeg trenger dem (mouse-over). Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva man trenger er veldig individuelt. Jepp, men når jeg ser unitframes som _kun_ viser % hp til motstanderen begynner jeg å lure litt. Hva med klasse, race, mana osv.? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Har kommet frem til at man ikke trenger all den infoen med akkurat helse, race, manapool osv. Når alt kommer til alt har det lite å si, %andel er det eneste som trengs ettersom mobs "reagerer" med spells osv på prosentvise deler av sin helse. F.eks. en bossmob som enrager ved 20% helse. I pvp kan det være kjekt å se rase osv hvis folk bruker noggfogg, men det er skjeldent behov for det. Dette er rent praktisk selvfølgelig Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jepp, men når jeg ser unitframes som _kun_ viser % hp til motstanderen begynner jeg å lure litt. Hva med klasse, race, mana osv.? Hvis du snakker om mitt UI; jeg har target mana bar og mener det er et must. Er litt usikker på klasse, level, rase etc. Jeg bruker tooltip'en til det, men det er selvsagt kjekt å ha i unit frames hvis man PvPer mye. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Pratet ikke om ditt UI, men generelt Manabar er et must ja, hvertfall i PvP. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Dette er UIen jeg hadde på roguen min da jeg fortsatt spilte..Ganske fornøyd med den Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 - Omen/Proximo er ved siden av recount(dmg meter), og kommer frem avhengig av om jeg er i raid/arena. - Maintank target ligger over chat. - Deadly Boss Mod og item-CD ligger ved siden av Elkano buffbars oppe i venstre hjørnet. - Cooldowntimers vokser oppover fra player frame. - Trinketbuff/SnD etc vokser nedover fra player frame. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 - Omen/Proximo er ved siden av recount(dmg meter), og kommer frem avhengig av om jeg er i raid/arena.- Maintank target ligger over chat. - Deadly Boss Mod og item-CD ligger ved siden av Elkano buffbars oppe i venstre hjørnet. - Cooldowntimers vokser oppover fra player frame. - Trinketbuff/SnD etc vokser nedover fra player frame. Buttons are liek hueg? Trenger du virkelig så store buttons, eller så store buttons OG cooldownbar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå