Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wowscrnshot030208014043dk4.th.jpg

Noen som har forslag til farger på unit frames? Akkurat nå har jeg fargen til tilsvarer klassen/hostility, men liker det ikke. Resten er jeg ganske fornøyd med..

Skrevet
Imo bør du ha color etter class.

Fantastisk forslag når jeg skrev over at jeg ikke likte det..

IMO = IN MY OPINION.

Ja, men jeg ba om forslag, og du kom med et ubrukelig (og det visste du). Men vi legger den død nå.

Skrevet
Men han var ikke intressert i din mening, han spurte etter råd. Og colour by class er vanvittig stygt. Urk.

Finner det svært behjelpelig jeg :) Og greit med litt fargeforandringer istedet for samme framesne hver gang.

Skrevet
Men han var ikke intressert i din mening, han spurte etter råd. Og colour by class er vanvittig stygt. Urk.

Finner det svært behjelpelig jeg :) Og greit med litt fargeforandringer istedet for samme framesne hver gang.

Bruker color mana by class jeg. :) Funker bra sammen med en smud kremfarget healthbar, imo.

Skrevet

Slik ser min ut atm. Lasta ned en UI fra mmo-champion.com, og dilla litt med den. Liker fortsatt ikke unit frames og cast bar, så forslag til hva jeg kan gjøre med dem hadde vært fint :)

Og jeg suger med eepanels2.

wowscrnshot030108040720gk2.th.jpg

Skrevet
Slik ser min ut atm. Lasta ned en UI fra mmo-champion.com, og dilla litt med den. Liker fortsatt ikke unit frames og cast bar, så forslag til hva jeg kan gjøre med dem hadde vært fint :)

Og jeg suger med eepanels2.

syns de så veldig bra ut jeg:)

Skrevet

Aslas: Hvilken add-on har du brukt for å flytte på unit-rammene dine?

'Har lett lenge etter en add-on som lar meg flytte på standard unit frames, eller custom, "flyttbare" unit frames; med samme skin som de originale rammene.

UI'et ditt så forøverig veldig pent ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...