Gå til innhold

[GTA]Amped - San Andreas Stuntfilm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan fikse en torrent av denne filmen da? Jeg har sånne små nettverksglitcher, slik at nettet mitt ramler ut i et snart sekund. Dermed blir alt jeg laster ned via IE korrupt, i allefall det som er stort og tar tid å laste ned.

Men om noen fikser en torrent vil jeg fint kunne laste ned (ettersom det er en pause-funksjon der, etc). :)

Skrevet

Har aldri gjort det selv, men jeg tror ikke det er så vanskelig. Tror det bare er å stare opp et torrent-program og finne frem til "create torrent", og finne mappa/fila man skal "torrente".

Har veldig lyst på den filmen. Vil selv vite hvor det er bra å stunte i San Andreas (som er stort, men som jeg synes mangler veldig gode stunte-steder utrolig mye). :)

Skrevet
Har aldri gjort det selv, men jeg tror ikke det er så vanskelig. Tror det bare er å stare opp et torrent-program og finne frem til "create torrent", og finne mappa/fila man skal "torrente".

Har veldig lyst på den filmen. Vil selv vite hvor det er bra å stunte i San Andreas (som er stort, men som jeg synes mangler veldig gode stunte-steder utrolig mye). :)

5369956[/snapback]

Du kan bruke Getright download manager. Bruker den selv. Om du mister forbindelsen til internett, så pauser Getright det hele og du kan starte der pausen skjedde.

Du finner Getright her

Og er ikke noe dritt elkler spaminfisert program, ei heller en akselator. Bare et fint lite program som holder oversikt over nedlastingene dine og gjør det mulig å starte nedlastingen fra der den stoppa sist. Perfekt for store filer.

Skrevet

Må desverre si at jeg er ikke så forferdelig mye imponert over dette. Sef, et par bra stunts, men de flygingene gjemmom brua ble for åpenlagt cheat at det var ikke morsomt (ja, kaller det cheat når du kan fly gjennom solide objekter.

Men for det meste var det nå bare 1 ting, og det var hopping på motorsykkel opp på tak eller andre platåer.

Men det er nå min mening :)

Skrevet

GetRight hadde jeg før, for lenge siden. Jeg avinstallerte det på grunn av at det var flere ganger at den nektet å laste ned.

Nå har det vel kommet massevis av oppdateringer, så jeg får prøve det ut da. :)

Skrevet
men de flygingene gjemmom brua ble for åpenlagt cheat at det var ikke morsomt (ja, kaller det cheat når du kan fly gjennom solide objekter.

5372134[/snapback]

Errrr wrong :tease:

Det har seg sånn at selve skinnet i San Andreas ikke alltid er på samme sted som modellen.

Med andre ord ser det ut som cheats men det er det ikke :)

Skrevet

Det her blir bare dumt. Den traineren er juks, ikke sånn typisk juks som i koder som gjør at du hopper over en grad osv. men juks er det. Å drive og trykke og sette opp en lastebil og velge hvor å starte fra og gå tilbake til ett sted igjen ved hjelp av traineren også gjøre dette igjen og igjen til stuntet går er alldeles INGEN prestasjon. Det var en elendig film med dårlig design (sånn dårlig gjennomført syre(finner ikke ett bedre ord) stil), og grovt dårlig musikk (nu-metal :sick:). Blir sittende å se på folk kjører motorsykkler og hopper oppå bygninger?? Er omtrent det igjennom hele. Som tidligere nevnt er brukt jukse metoder til. Og du ser på han som flyr igjennom den brua, han er borti med vingen bak og ene vingen er borti skiltet osv...... Det er juks.. Flyet skal sprenge....

ELENDIG, BEDRITENT

Skrevet
han som flyr igjennom den brua, han er borti med vingen bak og ene vingen er borti skiltet osv...... Det er juks.. Flyet skal sprenge....

ELENDIG, BEDRITENT

5375809[/snapback]

Han var nær skinnet, ikke 3d modellen, skinnets størrelse kan avike litt fra den fysiske modellen så det skulle ikke ha sprengt.

"ELENDIG, BEDRITENT" kan du spare deg for, det finnes ikke konstruktivt og du kan heller suge kukk for å synke ned til ditt nivå.

Skrevet

Ga masse kritikk jeg, med en oppsummering om at det var elendig. Jeg vet at det hender at det er en liten del av objekter som blir sånn at man kan gå rett igjennom, men det for være grenser, han kommer borti med bakvingen og venstre vingen når han kommer ut av brua. Jeg har sprengt ved å komme borte i mindre enn det. Og du sa selv at dere har sånn greie så dere ikke sprenger.

Bare fordi jeg ikke ble ett fnugg imponert over filmen din og påpekte hvorfor jeg ikke ble det så synker jeg så veldig lavt altså?? Nei, gjør ikke det vettu. Jesuuuuuus. Du burde heller prøve å motsi det jeg sier osv (ikke bare det med flyet) istedenfor å være så svak at du heller går til angrep ved å si at jeg kan heller suge kukk for å synke ned på mitt nivå noe som er utrolig barnslig av deg. Prøv heller å forsvar deg selv istedenfor og komme med meningsløse angrep. Skjerp deg, seriøst.

Har i alle fall null respekt for deg ettersom du har bevist hvor barnslig du kan være, slenge ut sånne stygge ord uten noen annen grunn for at jeg ikke likte filmen din. Respekter at andre har egne meninger, du er på ett forum, om du ikke takler at folk ikke har en mening som du ikke ser deg enig i så har du ingenting på ett forum å gjøre.

Skrevet

Det med når han flyr gjennom brua er godt mulig.. Finnes mange sånne plasser man kan gå gjennom ting og sånt på SA.

Filmen er jo feet den. Husker jeg hadde en annen film også som heta Doperide elns..

Skrevet

Uansett om det går så var det ikke bare det jeg klaget på. Men det var det eneste han sa i mot. Filmen var elendig syns jeg. Les over hvorfor. Og alle nick er opptatt, vær voksen nå og forstå at jeg har min mening. Sånn er det bare, ikke vær barnslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...