Gå til innhold

Omtale av Need for Speed: Most Wanted (Multi)


Anbefalte innlegg

-Politiet er litt vel raske... Greit at politijakt skal være utfordrende men når man må passere 300 km/t for å dra fra en pontiac blir det for dumt.

-Pursuit blir vanskelig fordi 8 politibiler klumper seg på deg, ikke fordi politiet kjører bra. For ikke å snakke om A.I hvor politiet tydeligvis driter i om de meier unna andre bilister eller politibiler.

-Catch up funksjon for kraftig. Man kan aldri sikre seg seieren ved å kjøre som F i starten. Overrasket meg veldig at en golf  kan holde følge med en gallardo med all performance på maks.

Spiller liten rolle hvem du kjører mot. Har du en drittbil kjører motspillere sakte uansett hvilken bil de har.

5409773[/snapback]

Jeg er forsåvidt enig i disse påstandene. Du kan ikke kjøre fra politiet uansett hvor mye du prøver, men hey - hva har vi nå pursuit breakers til?

 

Ja, det er noe frustrerende at politiet tilsynelatende driter i om de treffer trafikken (selv om Sgt. Cross sier at de må passe seg for trafikken når de skal lage boks rundt deg).

 

Går det ikke an å skru av catch up-funksjonen? Det gikk an i Underground-spillene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er forsåvidt enig i disse påstandene. Du kan ikke kjøre fra politiet uansett hvor mye du prøver, men hey - hva har vi nå pursuit breakers til?

Har kjørt frå politiet mang ein gang eg, på motorveien og.

5411315[/snapback]

Ikke på heat level 5, vel? På heat level 1 er det lett, men vi snakket vel her om... Vent litt, Pontiac? Hvilken heat level er det? Er det Corvettene i heat level 5 du snakker om?

Lenke til kommentar

Jeg er blacklist nr2 nå. Kun Razor igjen.

Er egentlig ikke noe problem og kjøre fra corvettene på Heat 5, men problemet er at det dukker alltid opp noen nye foran deg. Så om du freser bortover motorveien i 350 og gruser politiet bak deg, så har du plutselig 3 nye foran deg før du får sjangs til å komme unna.

Lenke til kommentar
Det kjedeligste nå er at enkelte av løpene er på 10 minutter eller så. Tabber en seg helt på slutten må en begynne helt på nytt og det er lite motiverende.

5419517[/snapback]

Jepp, kjenner igjen den følelsen. Jeg pleier å spare masse speed breaker til slutten av racet. :p

Lenke til kommentar

til dere som sliter med heat lvl 4-5: bare glem å ta challenge 68. den må vare i minst 30 minutter, hvorav de 20 siste er heat lvl 6. og så må du sef evade etterpå.

 

brukte noen forsøk på den ja. ene gangen hadde jeg faktisk klart det, og satt under et tak på en hide plass å kikka på hiding baren som vokste seg større og større. akkurat i det den var helt full, og jeg hadde klart det, så bestemmte spillet seg for å krasje :ermm:

 

var en smule irritert da ja :mad:

 

men kluet er: hold deg på motor veien, da det er letteste plassen å holde seg unna veisperringer. så når det synker på antall biler som jakter på deg (se det mitterste av de tre talla over evade/busted baren, så stikker du inn i byen og leiter opp racebreakere. enkleste måten å komme seg unna på.

 

husk også at når du har timer til nye forsterkninger tellende, så blir den resat til 1min 30 sek hver gang du klarer å komme ut av synet på den ene bilen som jakter på deg. jeg fant ut at det var en god måte å klare lange biljakter med høyt lvl på. så lenge du har nivå 6 så er det alltid en bil som finner deg innen baren er full, men det kommer aldri forsterkninger så lenge du driver å resetter baren.

 

ja det tar jo litt lenger tid å nå målet fordi kl stopper når du har evade oppe, men heller kjøre et par minutter extra framfor å ha en extra gruppe på 30 super corvetter og suver etter deg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
til dere som sliter med heat lvl 4-5: bare glem å ta challenge 68. den må vare i minst 30 minutter, hvorav de 20 siste er heat lvl 6. og så må du sef evade etterpå.

 

brukte noen forsøk på den ja. ene gangen hadde jeg faktisk klart det, og satt under et tak på en hide plass å kikka på hiding baren som vokste seg større og større. akkurat i det den var helt full, og jeg hadde klart det, så bestemmte spillet seg for å krasje :ermm:

 

var en smule irritert da ja :mad:

5424692[/snapback]

Har opplevd det noen ganger, ja. Utrolig irriterende...

 

Ellers har jeg utviklet akkurat samme strategi som deg.

Lenke til kommentar

Ein type løp eg hadde likt å sett var ein der du hadde eit startpunkt og mål, korleis du kjem deg frå start til slutt vel du sjølv. Du har altså heile byen tilgjengeleg å kjøre i, førstemann fram vinner, så du kan velge kjørerute sjølv. Kan kanskje ha ein versjon med checkpoints rundtomkring. Eit slags orienteringsløp i bil.

til dere som sliter med heat lvl 4-5: bare glem å ta challenge 68. den må vare i minst 30 minutter, hvorav de 20 siste er heat lvl 6. og så må du sef evade etterpå.

 

brukte noen forsøk på den ja. ene gangen hadde jeg faktisk klart det, og satt under et tak på en hide plass å kikka på hiding baren som vokste seg større og større. akkurat i det den var helt full, og jeg hadde klart det, så bestemmte spillet seg for å krasje :ermm:

 

var en smule irritert da ja :mad:

5424692[/snapback]

Har opplevd det noen ganger, ja. Utrolig irriterende...

 

Ellers har jeg utviklet akkurat samme strategi som deg.

5427323[/snapback]

Opplevde akkurat det samme no...hadde alle 4 milestones på #2 på Blacklist...sto under eit tak mens cooldownen gjekk sin gang. Full vart den og spelet kræsja, fy faen så irriterande.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...