Gå til innhold

Gamespot sine kåringer av årets spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mye mrsomt der. I allefall "dårligste"-kåringene, som den med banninga, den med de minst kjøpte gode spillene, de dårligste spillene, den verste trenden, osv. Mye bra i år. :)

5348935[/snapback]

Helt enig, mye gode kåringer i år!

Skrevet

Kjedelig at jeg ikke har spilt noen av de spillene som vant. Har spilt noen av de som var finalister da. Nå har jeg kanskje noe å prøve meg på å spille da. Skal prøve å huske å sjekke ut videoene når jeg kommer hjem, har ikke lyd på jobben.

Skrevet
Hva CoD 2 gjorde blant de nominerte forstår ikke jeg mye av...

5352565[/snapback]

Det var jo et flott spill da. Fin grafikk (dog ingen ragdoll what so ever), god MP, fine og varierte maps, veldig god AI, bra stemmebruk, helt grei nok lengde, osv.

Nå skjønner jeg at du ikke liker spillet, men ser du på saken objektivt, vil du vel se at den har alt å gjøre blant de nominerte (men ikke blant de vinnende). :)

Skrevet

Så God of War vant på PS2 i år. Noen som har prøvd dette spillet? Har noen annenrangs venner som har dette spillet og rost det opp i skyene, men også at det var en smule kort.

Skrevet (endret)
Morsomt med alle de andre kåringene også. Dårligste spill, beste spill som ingen kjøpte osv. :)

5352946[/snapback]

Ser at Psychonauts dra hjem tittelen for beste spill ingen spilte, og det spillet har utgivelsesdato 10.februar 2006 i Europa.

Endret av Frijazz
Skrevet
Hva CoD 2 gjorde blant de nominerte forstår ikke jeg mye av...

5352565[/snapback]

Det var jo et flott spill da. Fin grafikk (dog ingen ragdoll what so ever), god MP, fine og varierte maps, veldig god AI, bra stemmebruk, helt grei nok lengde, osv.

Nå skjønner jeg at du ikke liker spillet, men ser du på saken objektivt, vil du vel se at den har alt å gjøre blant de nominerte (men ikke blant de vinnende). :)

5353200[/snapback]

CoD 2 var et godt skytespill det, men langtifra noen sjelden perle. Et greit skytespill bør ikke bli nominert til årets PC-spill. Men det underbygger kanskje min lille påstand om at 2005 ikke var et allverdens spillår.

Forøvrig likte jeg kåringen, mange stilige kategorier og synes gamespot har vært flinke med vinnerne.

Skrevet

Ja det var stilig, mange fine nye kategorier. Likte ikke helt at Project Gotham Racing 3 var nominert så mange ganger, men men.

Civilization IV fortjente beste PC spill ja, veldig kult spill. :) Har ikke prøvd noen av de andre Civ spillene.

Eneste problem er at jeg sitter altfor lenge å spiller, klarer ikke å stoppe før mesterplanen min er fullført! Slik som nå, nå har jeg spillt i mange timer, og uten at jeg visste det er klokken nesten sju! :S

Skrevet (endret)
Ja det var stilig, mange fine nye kategorier. Likte ikke helt at Project Gotham Racing 3 var nominert så mange ganger, men men.

Civilization IV fortjente beste PC spill ja, veldig kult spill. :) Har ikke prøvd noen av de andre Civ spillene.

Eneste problem er at jeg sitter altfor lenge å spiller, klarer ikke å stoppe før mesterplanen min er fullført! Slik som nå, nå har jeg spillt i mange timer, og uten at jeg visste det er klokken nesten sju! :S

5356574[/snapback]

Likte du det ikke? :dontgetit: At et grafikkmessig, finnessemessig banebrytende bilspill på en helt ny konsoll nomineres i flere kategorier? Legg deg. :hrm:

Endret av Deathie
Skrevet

Likte alle prisene jeg, har prøvd nesten alle spilla..hehe :love::whistle:

men men, er mange spill jeg ikke har prøvd som jeg skal absolutt prøve før 2006 spilla tar overhånd..hehe

mvh.

Fredrik (In 2006)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...