Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skjer vel ingenting? :hmm:  Hehe. "Hvis de vet at det er meg" - kjenner du de som jobber der eller noe? Bruk finlandshette da vel!

7920442[/snapback]

Lol, den var ny :p

Kan lønne seg å spørre noen av de ansatte som jobber der om du kan få lov til å grave litt. Viser seg at mange har forskjellig policy på det, men alle jeg har spurt har sagt umiddelbart ja, så lenge en ikke roter.

Ikke glem verktøy! :)

Endret av Pettern800
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer vel ingenting? :hmm:  Hehe. "Hvis de vet at det er meg" - kjenner du de som jobber der eller noe? Bruk finlandshette da vel!

7920442[/snapback]

Kan lønne seg å spørre noen av de ansatte som jobber der om du kan få lov til å grave litt. Viser seg at mange har forskjellig policy på det, men alle jeg har spurt har sagt umiddelbart ja, så lenge en ikke roter.

7920686[/snapback]

HVa skal jeg ha med meg ? Sånn liten borremaskin ?

Skrevet

7920442[/snapback]

7920686[/snapback]

7920762[/snapback]

lurt med skruhjern, tang, avbitertang og en pose/sekk å ha tingene du finner i.

Skrevet

7920442[/snapback]

7920686[/snapback]

7920762[/snapback]

lurt med skruhjern, tang, avbitertang og en pose/sekk å ha tingene du finner i.

7920872[/snapback]

tang ??! Hvorfor ?

Skrevet (endret)
hæ? hehe hva mener du nå

7920356[/snapback]

Jeg skal ta emg en tur bakom expert etterpå. Der er det en container. Trur det er camera der. Hva skjer hvis de skjer det er meg. ?

7920418[/snapback]

Jo men du svarte med sitat fra meg hehe, skjønte ikke bæret hehe Jeg har ingenting med Expert å gjøre :)

Tang er kjekt å bøye harde ting med.

Endret av Theo343
Skrevet
tang ??! Hvorfor ?

7920878[/snapback]

Det vil du skjønne når tiden er inne gutten min.

Husker alle de gangene jeg har stått og bannet over å ikke ha med meg tang.

Skrevet (endret)
Snakker vi klippe tang eller vanlig tang

7921618[/snapback]

Jeg vil nå si at begge kommer godt med, forutsatt at man bruker riktig verktøy til riktig jobb.

Avbiter til kabler, og klypetang til hard-arbeidet.

Den mest universale er jo uansett klypetang :)

Endret av Pettern800
Skrevet
Snakker vi klippe tang eller vanlig tang

7921618[/snapback]

Jeg vil nå si at begge kommer godt med, forutsatt at man bruker riktig verktøy til riktig jobb.

Avbiter til kabler, og klypetang til hard-arbeidet.

Den mest universale er jo uansett klypetang :)

7921683[/snapback]

Jeg var ned bakom expert isted. Alle contairnene var låst. en var bare papp i. Men det var fullt av kjøleskap o.l !

Skrevet (endret)

ikke glem liten penlight om det er mørkt. samt å ha på seg noen tynne handsker så du slipper skjære deg på skrotet.

Endret av Theo343
Skrevet
Var bak en databutikk i går å fant en AMD Athlon XP1800+ Intel Pentium 3 650MHz, 3-4 rambrikker (SDRAM) 128-256MB og en 40GB harddisk i en Valt-X Storage Firewall

7922417[/snapback]

flott funn det da :love:

Skrevet
ikke glem liten penlight om det er mørkt. samt å ha på seg noen tynne handsker så du slipper skjære deg på skrotet.

7922170[/snapback]

Kanskje smart råd det ja, kutta meg selv på et kabinett for en liten stund siden, måtte sy 5 sting. Hehe

Skrevet

7922170[/snapback]

Kanskje smart råd det ja, kutta meg selv på et kabinett for en liten stund siden, måtte sy 5 sting. Hehe

7923090[/snapback]

Da stikker jeg ut :) Skal nedpå Elkjøp :)

Skrevet

velidg of topic her men:

@espeNaldoZ

hvorfor driver du å quoter folk hele tiden uten at det du quoter har noe med det du sier å gjøre?

on topic igjen:

jeg veit ikke om noen el-butikker jeg kan dra på her jeg bor, men jeg bruker å dra opp på dynga en gang i blandt. finner en god del ting der ja :)

det beste jeg noen gang har funnet må nok ha vert en pc med en amd xp2600+, 512mb ram, geforce 5200 og 80gb hdd.

Skrevet

Har vært på 3 plasser nå . Elkjøp hadde ingenting. Expert kaster delene sine og gjennvinningsgreia har jeg ikke lov å gå inn i. Noen som vil gi meg noe ? skjermkort ? cpu ? ram? HOvedkort ? HDD ?

Skrevet

Stopp å mas, folk sier når de vil gi fra seg noe. Du spør jo om folk har noe til deg på hver eneste side. Når du vet at du mangler noe, la oss si en hdd og en cpu, så kan du spørre, men ikke spør om en komplett pc, sjangsen er 1% for at noen vil gi fra seg en komplett maskin.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Alt jeg trenger er ett nettverkskort (det jeg har i den gamle PCen som skal bli server er på 56 kbps) som støtter opp til 100 mbps. :p

Skrevet (endret)

bedriften fikk inn en bråte med gamle dell pc'er idag. jeg har plukket ut masse p2-350mhz slot1 cpuer hvis noen vil ha.

Og en slik: 99062511.gif

kobles til via scsi

Endret av mhsalangli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...