Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Europris har endel gode tilbud som f eks multi power, power supreme, Star Figther, big Block, star Track o.l Ellers så kan du også snappe opp litt hos svea og festival. :)

ja men skal bare ha litt air bombs , speedfire og multipower på europris også finner jeg litt annert gøye ting på de andre forhandlerene Endret av Fyrverkerimannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Armybox. GMax solgte den tl 999 i fjor. Beste batteriet jeg hadde i fjor. Kjører de samme tilbud i år er det garantert kjøp! Hvis du skal ha noe billigere har jeg ikke noe å anbefale. Prøvde også Phantom of the night i fjor, og den kan ikke anbefales. Det er mulig mitt var feilvare da, vet ikke. Men skudda gikk av alt for lavt.

Lenke til kommentar

 

Jeg skal på engelsrud show i sarpsborg den 28 desember :) Alt vil bli filmet, og lagt ut på kanalen min :) Gleder meg til showet :D

hva heter kanalen din?

Kanalen min heter Fyrverkeri Kanalen :) Du finner det med en gang hvis du søker på you tube. Du finner også link til kanalen i signaturen min :)

Ser prisene har steget en del i år da synker interessen min i takt. Synes det er for drøyt at det skal koste minst 2000 kr for 5 minutter med fyrverkeri. Det er noen som blir rike på dette her skjønner jeg.

 

Tror ikke at de blir meget rike, men de tjener nok litt penger. Prisene øker på grunn av at prisene på råvarer øker. Arbeidere i Kina skal også ha bedre forhold og dette koster penger. Dermed har også prisene økt i takt med dette :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...