Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Skal komme ca 10 filmer før julaften.

Her er tittellista som jeg har planlagt, så vet dere omtrent hva dere kan vente dere FØR jul :)

 

-Hvordan lage lunte

-Hvordan lage thunder

-Hjemmelagd Thunder

-Ultima (festival)

-Fyrverkeri show i kina

-Sprenging av brusboks

-Kålhode blir sprengt i lufta

-HTC telefon sprenges

-Hvordan lage påtenningspinner

-Hvordan lage utskytingsrampe

 

Det er mulig at noe blir endret på, men det er omtrent dette jeg har planlagt. I tilegg så kommer det unboxing filmer, presentasjoner og mer modifisering i romjula :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer mange nye filmer i kveld :)

Jeg har hatt bronkitt i en evighet nå, så jeg har hostet i uker. Håper at jeg blir bra til jul og nyttår, for det vil bli en sørgelig jul om jeg ikke blir det. Det er vanskelig å lage fyrverkeri filmer med all den hostingen, så dermed så blir ikke filmene av helt den samme kvaliteten.

 

Tar meg ferie til helgen, så da får jeg mye mer tid til fyrverkeri og lignende. Gleder meg til dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I morgen kommer det en video på min youtubekanal av fjorårets innkjøp. Jeg var litt misfornøyd med videon i fjor, jeg syntes jeg prata for mye, men i år så er jeg tøff nok til å laste den opp. Både jeg og birger kommer til å laste inn filmer av vårt fyrverkeri, så følg med på begge kanalene. Link kommer ut i morgen så følg med:D

 

Hva syntes du om de forskjellige batteriene du hadde?

Lenke til kommentar

 

I morgen kommer det en video på min youtubekanal av fjorårets innkjøp. Jeg var litt misfornøyd med videon i fjor, jeg syntes jeg prata for mye, men i år så er jeg tøff nok til å laste den opp. Både jeg og birger kommer til å laste inn filmer av vårt fyrverkeri, så følg med på begge kanalene. Link kommer ut i morgen så følg med:D

 

Hva syntes du om de forskjellige batteriene du hadde?

 

Jeg synes de fleste var greie. Star track er kanskje min favoritt, men megabomb er også bra. Synes allikevel at både megabomb og bombard smelle for jævlig, men om man like kraftige smell så er de absolutt verdt å gå for:D Fontene var jeg ikke veldig imponert over så det blir ikke de i år, men noen lyx og noe annet i steden for. Blir gøy uansett! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...