Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips til dere som lurer på rabatter fra forhandler:

Kontakt de allerede nå, oversend handlelister og spør om et pristilbud, og kanskje muligheten for å reservere/holde av artiklene du ønsker. Det er mulig å få prisavslag/rabatt, men det forutsetter nok også at du legger inn en større bestilling enn på 1000,-

 

Det er mulig å oppnå rabatter på mellom 10-15% i alle fall.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg ser dere snakker om min hjemmeside, laserworld.me!

Jeg kjøper og selger ikke fra purple magus, men er samarbeids partner med han, jeg mottar kinaputter gratis :whistle: . Og selger de videre, både jeg og han får profitt på det. :new_woot:

 

Fordi frakten er på 10 dager, er at jeg har ikke alle produktene på lager :ph34r: . Men de fleste kinaputter er på lager :dribble: , men han i frankirike sender etter varene, vi måtte se om dette var lønnsomt før vi begynte å selge for fullt i Norge! :thumbup:

 

Prisene på kinaputtene er satt opp ca. 20 kr. :D

 

Jeg har tenkt på å importere selv fra kina og selge, jeg har kontaktene og pengene. Men jeg trenger hjelp til importeringen. Hvis du kan mye om dette, send en melding :thumbup:

 

 

Helt lovlig er det vel ikke å importere fra utlandet :)?

 

Ikke på min metode nei :tease:

Det er derfor jeg søker noen som kan hjelpe meg å importere fra kina ;)

Det er lovlig og billig! :w00t:

BTW: Det er en kontainer full av fyrverkeri som jeg har tenkt på å kjøpe i fra kina :dribble:

 

jeg tviler på du snakker sant! en kontainer med fyrverkeri har verdier for noen hundre tusener, for å ikke snakke om million.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg ser dere snakker om min hjemmeside, laserworld.me!

Jeg kjøper og selger ikke fra purple magus, men er samarbeids partner med han, jeg mottar kinaputter gratis :whistle: . Og selger de videre, både jeg og han får profitt på det. :new_woot:

 

Fordi frakten er på 10 dager, er at jeg har ikke alle produktene på lager :ph34r: . Men de fleste kinaputter er på lager :dribble: , men han i frankirike sender etter varene, vi måtte se om dette var lønnsomt før vi begynte å selge for fullt i Norge! :thumbup:

 

Prisene på kinaputtene er satt opp ca. 20 kr. :D

 

Jeg har tenkt på å importere selv fra kina og selge, jeg har kontaktene og pengene. Men jeg trenger hjelp til importeringen. Hvis du kan mye om dette, send en melding :thumbup:

 

 

Helt lovlig er det vel ikke å importere fra utlandet :)?

 

Ikke på min metode nei :tease:

Det er derfor jeg søker noen som kan hjelpe meg å importere fra kina ;)

Det er lovlig og billig! :w00t:

BTW: Det er en kontainer full av fyrverkeri som jeg har tenkt på å kjøpe i fra kina :dribble:

 

jeg tviler på du snakker sant! en kontainer med fyrverkeri har verdier for noen hundre tusener, for å ikke snakke om million.

 

Verdt 100.000 i kina, over 1.000.000 kr i Norge ;)

Har tenkt på det ja! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...