Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har lagd en liste over fyrverkeri fra Svea som jeg skal kjøpe til nyttår, men lurer på om det er normalt at de som selger Svea har hele sortimentet? Det er jo litt kjipt å komme og så har de ingen ting av det du vil ha. Dette er listen min om det hjelper:

 

7x Explosive

2x Craclingballs Megapack 150 pck

10x Speedfire 100pck (powerstar)

1 x Massive

3x Street Bang

1x Bombard

1x 35. Monster 3pck

3x Lange Stjerneskudd 5pck

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Kan ikke garantere deg at Svea har alt du vil ha. Vær tidlig ute i så fall, i tilfelle artiklene blir fort utsolgt. Svea-stedene hos meg har aldri alt jeg vil ha, men kanskje jeg bare har hatt uflaks :mad:

 

Megapack solgte de ikke i fjor, men jeg sendte mail til Svea og fikk vite at de hadde stående igjen fra året før :D Snakker da om i fjor. Trenger ikke crackling balls i år...

Lenke til kommentar

nermaste butikk som selger fyrverkeri er berre 3 - 5 min ifrå men dei selge berre fra Nova Pyrotechnics : lista hittil(kjem til og endre på den om det er forkjell på prisen)

 

1Pack Monster Pack

1Pack Party Mix

2Pack Magic Chip

4Pack Air Bombs

2-3Pack Hylerar

1 TNT eller Bizarre

2 35 Monster.

 

 

 

endrar sikkert på den alt ettersom kva prisen blir tilsammen :p

Endret av minikai5
Lenke til kommentar

nermaste butikk som selger fyrverkeri er berre 3 - 5 min ifrå men dei selge berre fra Nova Pyrotechnics : lista hittil(kjem til og endre på den om det er forkjell på prisen)

 

1Pack Monster Pack

1Pack Party Mix

2Pack Magic Chip

4Pack Air Bombs

2-3Pack Hylerar

1 TNT eller Bizarre

2 35 Monster.

 

 

 

endrar sikkert på den alt ettersom kva prisen blir tilsammen :p

 

 

hadde Bizarre i fjor. ble veldig skuffet mener jeg. trur det inneholdt noe fontene greier bare. men jeg fant en jeg ble veldig imponert over i fjor, men husker ikke hva den heter. familien likte den og. batteri med variasjoner og store mengde krutt. fra nova eller svea.

Lenke til kommentar

Det er feil! Bizarre (også kjent som Megablast) er ikke en fontene, men et effektbatteri. Den er hakket bedre enn TNT/Explosive. Produktvideo finnes på Svea sine nettsider.

 

det kan nok stemme. husker ikke helt. du vet med en ivrig pyroman på nyttårsaften som skal ut på byen veldig snart med alko i kroppen å se på et tog kalt kjippen. altså protestog mot offentligheten der vi frigir sinnet vårt i års skiften.

Lenke til kommentar

foretrekker kvalitet fyrverkeri jeg. nova er billig dritt med usle kombenasjoner og lite futt. men alt etter smak. engelsrud hadde et godt batteri som heter 1225 displaykake, finnes den ennå? har ikke sett de i byen min så jeg har nok ikke muligheten til å skaffe det uansett. dette batteriet kunne vert bra å kombinere med et batteri i midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...