Gå til innhold

SE K750i vs. Samsung D600


PT

Anbefalte innlegg

Fikk Sony Ericsson K750i nå til jul, men vurderer å bytte den med en Samsung SGH D600 som jeg har siklet på en liten stund. Noen som har peiling på hvilken som er "best"?

Vet det sikkert er vanskelig å si noe om, men sånn omtrentlig? Er D600en verdt de ~600,- jeg må ut med for å bytte?

Endret av PT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er to usedvanlig gode telefoner. Selv ville jeg valgt K750i`n 7 dager i uka. Handler vel helst om personlige preferanser. Registrerer at det er en annen på forumet her som har en tråd gående fordi vedkommende ønsker å bytte sin julegave D600 i en SE. Kanskje en idè å ta kontakt og høre om han er interessert i et bytte? :hmm:

Lenke til kommentar

Tror jeg ville beholdt K750i..

Prøvde Samsungen på Elkjøp tidligere i uka, og var ikke helt komfortabel med tastene. Men jeg må si at Samsung D600 slår SE K750i på skjerm.. 240x320 er en mer ålreit oppløsning. Samt at den fysiske størrelsen på skjermen er større Ihvertfall når det er snakk om en tlf med såpass godt kamera.

 

Jeg står selv å vurderer om jeg skal gå for K750i eller W800i nå.. Eller vente litt å slå virkelig på stortromma ved å gå til innkjøp av W900i.

Lenke til kommentar

Du beholder jo seff K750i telefonen da. Den er jo steinbra, Har aldri hatt sansen for Samsung mobiler selv. Er ikke helt min stil. Fikk min K750i i går og den er kjempe bra. Dessutten er jo Samsungen dyrere enn K750i så da sparer du penger på det å. Personlig synes jeg ikke det er verd ekstra penger å bytte til samsungen, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Kjøp w800i hvis du har pengene.

Den har mye finere design, følger jo med et sykt bra headsett og 512mb!

5335208[/snapback]

Å betale ekstra for å bytte fra K750i til W800i er vel temmelig unødvendig.

5335548[/snapback]

 

Oi, skrivefeil, mente k750i...

5335830[/snapback]

 

Du mente jo tydeligvis ikke K750i når du skrev: følger jo med et sykt bra headsett og 512mb! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...