Jump to content
Sign in to follow this  
meitemark

Betaling for WoW

Recommended Posts

Tidligere har jeg hatt en 10 dagers trial konto, og spillt litt på den, men den har gått ut på dato. Nå har jeg fått et slikt 60 dagers pre-paid card. Hvordan får jeg dette til å virke? Eller er systemet virkelig satt så teit opp at jeg må kjøpe retail boksen for å få lovt til å spille dette spillet?

Ja herregud hvor teit at man virkelig må betale for et spill :ermm:

Du må nok kjøpe spillet for å kunne fortsette.

Edited by phoen|x

Ja herregud hvor teit at man virkelig må betale for et spill  :ermm:

Du må nok kjøpe spillet for å kunne fortsette.

5332031[/snapback]

Jeg kommer jo uansett til å betale for det i lengden. Andre produsenter, feks Funcom har spill liggende til nedlastning, så er det bare å lage en konto, klappe inn visanummer og begynne å spille. Ingen ekstra dvdplater, ingen tid før man får tak i spillet...

Jaja, en ekstra måte å tyne penger ut av brukerne sine...

Hvis de nå skulle innføre at alle som starter på trial account skal slippe å kjøpe spillet, kun betale månedsavgiften, antar jeg det ville vært noen grinete folk rundt om kring i verden.

Edited by phoen|x

Hvis de nå skulle innføre at alle som starter på trial account skal slippe å kjøpe spillet, kun betale månedsavgiften, antar jeg det ville vært noen grinete folk rundt om kring i verden.

5332087[/snapback]

Hvorfor det?

edit: Eller, jo jeg forstår hva du vil frem til, men kunne de ikke ha funnet en løsning der jeg betalte for retailprisen på nett da? Betale er jeg villig til, jeg bare mener at det var en dum og tungvint løsning.

Edited by meitemark