Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg lurer på hvor lenge og hver aktivt man må snuse får å få snus leppe?

6098999[/snapback]

Snusleppe er noe man har når man snuser.. dvs prisen (snuskladden) tar litt plass oppunder leppa, og dermed "buler" den litt ut. Snusleppe er ikke en permanent skade. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6098999[/snapback]

Snusleppe er noe man har når man snuser.. dvs prisen (snuskladden) tar litt plass oppunder leppa, og dermed "buler" den litt ut. Snusleppe er ikke en permanent skade. :)

6105397[/snapback]

kjenner en som har snust i flere år, og leppen hans henger litt mer på den siden han pleier å ha snusen selv om han ikke har den i. Men tror du skal snuse lenge og mye for å få det til. og så kan det være han bare er litt skev fra før :p

Skrevet

6098999[/snapback]

6105397[/snapback]

Det er fint mulig å få permanent skade av å snuse. Selv har jeg snusleppe når jeg ikke snuser, så det så.

Skrevet

argh. takler ikke mere.. holdt opp i litt over en uke ca.. å nå må jeg ha snus.. må bare få dama til å ikke bli sur.. slutta for hennes del..

kjører på esso en tur nå snart..

Skrevet
Ja jeg tok min første pris i dag(ikke noe skryte greier) men sliter litt med nikotin sjokk :( kaldsvetter osv, hva gjør jeg?

6114677[/snapback]

Du nyter det din %¤#% :dribble:

Skrevet

Nyter faen meg ikke dette akkurat nå.. 0-6 i DOTA :( Begynner å gå over fant litt bakover i tråden at jeg skulle drikke vann, har drukket 2 liter :S Lurt å starte på general bake?

Skrevet
Nyter faen meg ikke dette akkurat nå.. 0-6 i DOTA :( Begynner å gå over fant litt bakover i tråden at jeg skulle drikke vann, har drukket 2 liter :S Lurt å starte på general bake?

6114953[/snapback]

JA :dribble:

Skrevet

6098999[/snapback]

6105397[/snapback]

Det er fint mulig å få permanent skade av å snuse. Selv har jeg snusleppe når jeg ikke snuser, så det så.

6107196[/snapback]

Jepp, permanent prisflabb ftw. Jeg har også det.

Skrevet
Hvor lenge skal du snuse da? Og hvor ofte snuser dere pr dag?

6115217[/snapback]

skal vel snuse alt mellom 20 minutt til en time ca.. kommer helt ann på hvilken snus det er og om det er posjon eller løs..

snuser ikke så mye, i å med at foreldrene ikke veit det så er det vel en 4-6 priser om dagen..

Skrevet
Hvor lenge skal du snuse da? Og hvor ofte snuser dere pr dag?

6115217[/snapback]

skal vel snuse alt mellom 20 minutt til en time ca.. kommer helt ann på hvilken snus det er og om det er posjon eller løs..

snuser ikke så mye, i å med at foreldrene ikke veit det så er det vel en 4-6 priser om dagen..

6115693[/snapback]

Omtrent likt som meg.. :)

Skrevet (endret)

Liker general, skruf, wiskey.. Det er da baka..

Eneste portion snusen som går er onyx..

Edit: Skruf er den sterkeste av de, general er liksom sånn vanelig.. :p

Og wiskey liker jeg smaken på, er litt andeledes enn andre snus merker..

Endret av Mr_Razer
Skrevet (endret)

Snusen har ingen virkning på meg lenger, kanskje 10% av det jeg hadde før. Før kunne jeg ta en posjons-snus å hoppe i dusjen, så klarte jeg nesten ikke å stå der fordi snusen hadde så bra virkning. Utrolig trist.

Til dere oldschool-snusere, har dere noen tips?:)

Endret av Bertelsen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...