Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen andre her som har prøvd Göteborg Prima Fin? Den var det grom smak på:)

5649707[/snapback]

Likte ette den Göteborg Prima Fin je. Bedre med skruff sterk og general gutt :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare ca litt over 1 år.

Men er jo bare 15

5651968[/snapback]

Tja, blir selv 16 den 9. mars. Nå må jeg bare finne ut hvor jeg la den der generalboksen min :wee:

5651997[/snapback]

Bra du snuser gennis.

Fyller 11 Mars je :!: bra mnd

Skrevet
hehe, blir digg. 18 i april. Slipper og springe som en idiot innom alle sjapper får å se om man får kjøpt snus :lol:

5652330[/snapback]

Glad for at butikken her nede gir faen jeg. :)
Skrevet

Haha. Jeg hadde en kunde i dag som skulle kjøpe snus. Han var faen meg helt på nærvene hehe. Så sa han at han hadde slutta, men når var det faen meg nok. Hehe. Så sa jeg at jeg skjønnte hva han mente så sa han at han hadde faen meg godt opp 5 kg siden han slutta med snus fordi han spiste så mye snop istedet for å snuse :D Er det jeg har visst hele tiden. Snus holder deg slank!

Skrevet
Haha. Jeg hadde en kunde i dag som skulle kjøpe snus. Han var faen meg helt på nærvene hehe. Så sa han at han hadde slutta, men når var det faen meg nok. Hehe. Så sa jeg at jeg skjønnte hva han mente så sa han at han hadde faen meg godt opp 5 kg siden han slutta med snus fordi han spiste så mye snop istedet for å snuse :D Er det jeg har visst hele tiden. Snus holder deg slank!

5653162[/snapback]

Er jo litt sannhet i det, blir jeg sugen på snop får snus tankene på noe annet.

Skrevet

5653162[/snapback]

Er jo litt sannhet i det, blir jeg sugen på snop får snus tankene på noe annet.

5653839[/snapback]

Jess. Har jeg lyst på godteri tar jeg som regel en snus i stede. Funker som faen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...