Jump to content
Sign in to follow this  
vede

N70 vs. 6280

Recommended Posts

Hei!

Jeg bare lurte på om noen ville hjelpe meg og kjøpe mobil. Har alltid hatt Nokia så jeg fortsetter med det. Selv om dere bare må komme me andre tips om andre telefoner fra andre produsenter.

Har sitt meg ut N70 men hører at 6280 er på vei. Hvilken av disse burde jeg velge?

Er det noen stor forskjell på disse? Vil ha en godt utstyrt mobil med godt kamera.

Edited by vede

6280 har et design de fleste synes er finere enn N70 sitt. 6280 er også billigere. Den har bedre skjerm. Den har bedre videokamera. Den er etter all sannsynlighet litt raskere.

N70 derimot har Symbian, noe som gir deg muligheten til å innstallere drøssevis av tredjepartsprogrammer i god kvalitet. For mer informasjon om symbian bør du lese amobil sin artikkel om operativsystemet.

Tror ikke 6280 har bedre videokamera enn N70.

Tror de har samme oppløsning jeg...

5331656[/snapback]

Da tror du feil. 6280 filmer i VGA-oppløsning.

God Jul!

Noen som vet hvordan Bluetooth'en er på N70. Har 6230 nå og blåtannen på den er elendig. Hver gang jeg skal sende noe må jeg søke for hvert feks. bilde jeg skal sende et bilde selv om jeg sendte feks. et annet bilde for 5sek. siden.

Og en annen ting er at når større filer skal overføres så stopper den bare på hallveien. :hrm:

Hvordan er den på N70?