Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Vet jeg så en lignende sak tidligere i år, aprilspøk var det den gangen. Men dette kan være mere enn ett rykte, jeg har ikke mulighet til avkrefte artikkelen iallefall. Les mere her.
O. B. Lix Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Les artikkelen på nytt: Update: Opera recently confirmed that Microsoft has not approached the browser maker and there is no active acquistion deal between the two companies currently.
RattleBattle Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Et godt eksempel på at blogger forsøpler nettet.
Axentrix Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Et godt eksempel på at blogger forsøpler nettet. 5329901[/snapback] Nja, noen blogger forsøpler nettet:)
abrj Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Tror heller at Google kjøper opp Opera. De har jo allerede et bra samarbeid, og det forbauser meg ikke om Google vil lage en Google-Browser. Da er det jo genialt å ta Opera...
olafura Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Hehe alle vil kjøpe oss opp visst.. Jeg tror at opera tilhører opera neste år og jeg :-)
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hehe alle vil kjøpe oss opp visst.. Jeg tror at opera tilhører opera neste år og jeg :-) 5331211[/snapback] Ser at kilden til denne tråden har endret innlegget sitt siden jeg postet denne. I tillegg så har en representant fra Opera Software uttalt seg i denne tråden. Moderator/ Admin Jeg ber herved om at tråden blir låst, og avsluttet. Da den ikke har noen relevans lengre. Edit: Typo Endret 25. desember 2005 av Slettet+3124
Tordenflesk Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Hørte at opera kjøpte seg selv for et par dager siden. for 0$. Bare for å til ryktemakerne
iMono Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Tror heller at Google kjøper opp Opera. De har jo allerede et bra samarbeid, og det forbauser meg ikke om Google vil lage en Google-Browser. Da er det jo genialt å ta Opera... 5330091[/snapback] Nå har jo faktisk Google hånden langt nede i buksene på FireFox, men de trenger kanskje mobil-lesermarkedet som Opera har veldig gode tall på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå