Gå til innhold

Noen webshop som har HD kabel til X360 (på lager)?


P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det meste går på den for fy f så mange hull en kan stikke kabler i på den TVen :wee:, men det kommer egentlig på ett fett siden jeg vil spille 360 i jula uansett så... Den kablen som fulgte med er ikke helt rettferdig ovenfor TVen synes jeg!

 

Edit: Den som følger med core that is...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Ja, jeg så vist på feil, men mamma er så inderlig skeptisk på alt som må betales på forskudd så...

 

Hvor lang leveringstid er det ca. fra play.com? 4 dager eller noe slik? Og når har posten fri?

 

Edit: Når jeg fikk boksen for 1995,- var det utrolig billigt? Ser de fleste andre butikker fører den for 2,5k og oppover!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Du kan stole på Play. :)

Elkjøp la seg langt billigere enn webshops, og selger med tap.

dog. jeg måtte betale 3500,- på Elkjøp for fullversjonen. Butikken hadde visst ikke fått med seg "2800,- tilbudet, og hjalp ikke å ringe inn i etterkant.

5326534[/snapback]

 

Vel du har 7dagers retufrist så du kunne gjort det og så kjøpt den på nytt!

 

Jeg vet forretsen at jeg kan stole på serriøse webshopper, men moren min har vansklig for å forstå det :hrm: Har nå fått låne kortet alikevel da :D Kommer det 27/28 desember da mon tro når jeg bestiller nå?

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Bare en liten advarsel til Joytech sine HD-kabler.

Har nå lest om flere på forskjellige forum som sier at Joytech-kabelene ikke holder mål i HD-oppløsning.

Man får skyggerkast, "ghosting", i bildet ved bruk av HD.

5329593[/snapback]

 

Hadde vært fint om du kunne gi noen lenker til hvor du har lest dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...