Gå til innhold

Restart av pc i WOW


Anbefalte innlegg

Javel. Sitter her og har noen merkelige problemer med wow.

 

Jeg kan surfe, høre på musikk, legge inn hva som helst, se film osv, men med EN gang jeg går inn i wow, klikker pc'en. Som oftest restarter den seg. Dette begynte på onsdags kveld. I beste fall kan jeg spille 30sec før pc'en restartes.

 

Jeg har lagt inn windows på clean disk, reinstallert wow+alle drivere, prøvd forskjellige drivere osv. Nada, zero, niks effekt.

 

Jeg mistenker at det muligens er psu'en min som begynner å ta kveld. Jeg har kjøpt nytt hk+cpu+ram+disker for ca 1 måned siden. Alt har fungert utmerket, utenom en bluescreen sånn av og til.

Er det mulig at psu'en rett og slett ikke er i stand til å levere varene lengre? (selv om alt funket før :S)

 

(Kan og nevne at min Seagate 250gb tok kvelden for ca 1 uke siden, den var helt ny)

 

Specs:

 

Asrock 939 DualSata-2 (oppdatert bios)

AMD64 3800+

Patriot 2 GB DDR 3200

WD Raptor 75gb

Chieftec 360w psu ting

POV GF 6800gt (Core temp er 63grader idel, litt høyt? Vifta sviver enda da..)

 

Ingenting er klokket.

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber som IKT ansvarlig i en kommune i Norge å synes å erindre at dette faktisk kan skyldes et virus...

Er det kun i WoW dette skjer eller skjer det i andre spill programmer også?

Er det kun WoW så går det nok på hardware-delen frykter jeg.., men om det skulle være slik at det kan skje uansett hvilket spill/program du kjører så er det vel mer sannsynlig at det er et virus.

Husker ikke i farten hvordan jeg fiksa dette på jobben, men mitt råd er:

-Kjør antivirus og les godt opp om de eventuelle virus du finner!

 

Skulle det være kun WoW så er det som sagt meget sannsynlig at psu er skyld i dette.. og skulle det være den..vel da er det vel bare å ut å handle er jeg redd...

Uansett..lykke til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...