Knutgrus 972 Report post Posted December 22, 2005 Var på telt-tur på årets korteste dag. Bildene er bare beskjerte. Har ikke andre verktøy enn paint på mor og fars pc... ...for små bilder? ISDN... men kan altis legge opp større... og Moskusen på Dovrefjell har det foresten bra... Quote Share this post Link to post
HMS 0 Report post Posted December 22, 2005 (edited) Fine bilder. Spesielt med tanken på at det ikke er gjort noe med dem. Likte særlig godt moskusbildet:) Edited December 22, 2005 by HMS Quote Share this post Link to post
jensemil 0 Report post Posted December 22, 2005 Førsteinntrykk: 1. bilde: Skeiv horrissont kult motiv. Ikke særlig orgnalt. men helt greit 2.Dårlig teknisk, men en bra dybde i bilde. Fine farger 3. Moskuss 4 evah Quote Share this post Link to post
Jens S 0 Report post Posted December 29, 2005 Du skulle have brugt blitz på det øverste. Det er et godt og velkomponeret billede. omend lidt for mørkt. Quote Share this post Link to post
HrSteen 47 Report post Posted December 29, 2005 Tror jeg vil plassere disse under "familiealbumkategorien". Slike bilder er vel nesten like vanlige som solnedgangsbilder og det er derfor veldig vanskelig å få ett bilde som stikker seg litt ut. Jeg ville nok ha gjort dem noe lysere. Quote Share this post Link to post
Knutgrus 972 Report post Posted December 30, 2005 Enig i at det er vanlige bilder. Kjeda meg hjemme da jeg la dem ut her. Prøvde å ta ett lignende det første med blitz, men det ble ikke særlig. Var meningen å få det litt "anonymt"... Quote Share this post Link to post
12Anonym12 1 Report post Posted December 31, 2005 Kjedet meg litt å hadde litt lyst til å lage et landskaps bilde så slik ble det..: Orginalen: http://img415.imageshack.us/my.php?image=skitur23ak.jpg Etter jeg gjorde om litt: http://img415.imageshack.us/my.php?image=d...eskitur26xu.png Quote Share this post Link to post
Knutgrus 972 Report post Posted December 31, 2005 Tok ikke med meg orginalen ned på hybelen... Kan legge dem ut når jeg får henta dem og kommet meg på stud-nettet med raskere linje... Quote Share this post Link to post