Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?


beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Her er sangen jeg vil ha inn på mobilen min:

 

 

http://audiko.net/ringtone/The+Doors/Touch+me?ring=3395955

 

 

Og her er problemet:

 

 

 

 

noen som kan hjelpe meg med å laste ned en ringetone fra audiko.net? jeg mixet min egen versjon av en låt og skulle laste den ned på mobilen (download ringtone) men da kom det bare melding om at jeg skulle velge mellom 10 andre ringetoner? hva gjør jeg galt? noen andre som har lastet ned derfra?

 

edit: problemet er at jeg ikke har usb-kabel. så jeg får ikke overført fra data til mobil heller.. finnes det en bra side hvor jeg kan laste opp ringetonen jeg har lagd - og SENDE de til mobilen min uten problemer?

Lenke til kommentar
Noen som kan lage en SMS lyd av dette klippet? http://www.bhmotorsports.com/download/4509

 

Eller laste opp noen bil lyder som kan bruker i SMS sammenheng (max 8sek)

 

http://www.demptd.us/page.php?al=mobilesounds

 

Ikke i zippen har lagt den som egen nedlasting på siden.

 

Takk, men ikke for og være pirkete. Kunne du har kortet den ned ENDA litt? Vil ha akselrasjon + dump lyden.

Lenke til kommentar

Det finnes lydfiler for den gamle Dagsrevyen og den nye på nettet men,ønsker ikkje å linke til dei da eg ikkje veit kva NRK synest,dvs at eg ikkje veit kven som eiger rettighetene..

 

Men,om den er med i ein postcast så ordner du det jo sjølv..

Veit eg skulle quotet dog..

 

Dette lyd klippet hadde vært kjekt å anbefalt til venner.Dvs å sendt "ringetonen" til dei tidlig om morgenen,slik at når dei våkner om natta å sjekker mobilen så VÅKNER dei :)

 

Eg har ikkje sett meir enn "So you think you can danse"-episode (oss venner,ikkje frivillig ;) ),den var til og med sendt i reprise,og etter få sekunder vart Mary Murphys` latter eit iritasjonsmoment..(Prøver å ikkje komme med personangrep ;) )

Lenke til kommentar
Noen som har tipping plingen ? :p

 

Med minimalt med research kunne du funnnet ut kva du trenger for å få den på mobilen her.Koster deg ca 1kr :)

 

Har allerede prøvd den... men som du kansje ser så har jeg android/htc noe den ikke funker på... +at linken er så gammel at det funker sikkert ikke uansett fikk ikke noe svar ivertfall :p

Lenke til kommentar
Noen som har tipping plingen ? :p

 

Med minimalt med research kunne du funnnet ut kva du trenger for å få den på mobilen her.Koster deg ca 1kr :)

 

Har allerede prøvd den... men som du kansje ser så har jeg android/htc noe den ikke funker på... +at linken er så gammel at det funker sikkert ikke uansett fikk ikke noe svar ivertfall :p

 

Ah..Eg ser det no,var litt trøtt i stad (erframleis trøtt.. :/ ) ,vel det enkleste er vel å sende ein epost eller bruke eit kontaktskjema om Norsk Tipping har det.

Det burde ikkje være så vanskelig for dei å kunne legge den ut i eit format du kan bruke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...