Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?


beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den politi scanner lyden jeg leter etter er uten snakking. Skal si fra om jeg finner den.

Hadde den før, men ble slettet da mobilen var til reparasjon, skal se om jeg kan få tak i den igjen.

 

 

Hei!

Jeg har en fullstendig utkallings alarm på mobil,meget artig og oppsiktsvekkende sak.

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg med å laste ned en ringetone fra audiko.net? jeg mixet min egen versjon av en låt og skulle laste den ned på mobilen (download ringtone) men da kom det bare melding om at jeg skulle velge mellom 10 andre ringetoner? hva gjør jeg galt? noen andre som har lastet ned derfra?

 

edit: problemet er at jeg ikke har usb-kabel. så jeg får ikke overført fra data til mobil heller.. finnes det en bra side hvor jeg kan laste opp ringetonen jeg har lagd - og SENDE de til mobilen min uten problemer?

Endret av globe84
Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg med å laste ned en ringetone fra audiko.net? jeg mixet min egen versjon av en låt og skulle laste den ned på mobilen (download ringtone) men da kom det bare melding om at jeg skulle velge mellom 10 andre ringetoner? hva gjør jeg galt? noen andre som har lastet ned derfra?

 

edit: problemet er at jeg ikke har usb-kabel. så jeg får ikke overført fra data til mobil heller.. finnes det en bra side hvor jeg kan laste opp ringetonen jeg har lagd - og SENDE de til mobilen min uten problemer?

Jeg brukte euploader.com mye for noen år siden. Da var det til spill, men det står jo ikke spesifisert hvilken filtype som støttes, så jeg regner med du kan laste opp hva som helst.

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg med å laste ned en ringetone fra audiko.net? jeg mixet min egen versjon av en låt og skulle laste den ned på mobilen (download ringtone) men da kom det bare melding om at jeg skulle velge mellom 10 andre ringetoner? hva gjør jeg galt? noen andre som har lastet ned derfra?

 

edit: problemet er at jeg ikke har usb-kabel. så jeg får ikke overført fra data til mobil heller.. finnes det en bra side hvor jeg kan laste opp ringetonen jeg har lagd - og SENDE de til mobilen min uten problemer?

 

 

Ikke lett når du ikke legger ut link på hva det er du skulle ha lastet ned..??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...