Gå til innhold

Xbox 360 chip


cliffme

Anbefalte innlegg

Kall meg løk eller hva dere vil.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye mas om chipping av xbox'en. Klarer ikke folk å bare la ting være som de er?

Hvis folk er for kjipe til å kjøpe spill selv, så trenger de ikke ha xbox engang.

Men det er min mening.

5597507[/snapback]

 

Hei din løk :tease: folk er forskjellige. For meg er chipping og modding avgjørende for hvilken konsoll jeg kjøper. Har selv chippet min ps2 og det er genialt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei din løk  :tease:   folk er forskjellige. For meg er chipping og modding avgjørende for hvilken konsoll jeg kjøper. Har selv chippet min ps2 og det er genialt.

5597807[/snapback]

 

Hvilke forskjeller er det på en chippa og uchippa PS2 da?

5598153[/snapback]

 

Betale for spill/ikke betale for spill sikkert!

5598199[/snapback]

Stemmer!

:yes:

Lenke til kommentar
Kall meg løk eller hva dere vil.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye mas om chipping av xbox'en. Klarer ikke folk å bare la ting være som de er?

Hvis folk er for kjipe til å kjøpe spill selv, så trenger de ikke ha xbox engang.

Men det er min mening.

5597507[/snapback]

Fordi du kan kjøre emulatorer, du kan kjøre visse porta spill på xboxen fra pc, du kan kjører filmer fra harddisken, og surfe forum med xboxen, og mye mer. Kjøre linux feks, og bruke et som en ordtli pc med modifisert kontakt foran.

Lenke til kommentar
Kall meg løk eller hva dere vil.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye mas om chipping av xbox'en. Klarer ikke folk å bare la ting være som de er?

Hvis folk er for kjipe til å kjøpe spill selv, så trenger de ikke ha xbox engang.

Men det er min mening.

5597507[/snapback]

 

-Hva med oss som har en chippa xbox og ikke bruker det til piratkopiering av spill, men annet bruk, og kjøper spilla vi vil ha da?

Trenger ikke vi heller xbox mener du?

Poenget er at en chippa xbox er så utrolig mye mer enn spillkopiering, ja multimediamulighetene var faktisk årsaken til at jeg handla xbox i det hele tatt

Lenke til kommentar
Kall meg løk eller hva dere vil.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mye mas om chipping av xbox'en. Klarer ikke folk å bare la ting være som de er?

Hvis folk er for kjipe til å kjøpe spill selv, så trenger de ikke ha xbox engang.

Men det er min mening.

5597507[/snapback]

 

-Hva med oss som har en chippa xbox og ikke bruker det til piratkopiering av spill, men annet bruk, og kjøper spilla vi vil ha da?

Trenger ikke vi heller xbox mener du?

Poenget er at en chippa xbox er så utrolig mye mer enn spillkopiering, ja multimediamulighetene var faktisk årsaken til at jeg handla xbox i det hele tatt

5602259[/snapback]

 

Hva skal du med en chippa 360 om du allerede har en chippa Xbox og har tilgang til alle multimediamulighetene alt?

Lenke til kommentar

Å chippe maskiner betyr ikke ulovligheter i det hele tatt.

 

Jeg har selv flere chippa xboxer og jeg bruker de til alt annet enn å spille. En av de har en 250 hd og kjøres som LINUX MASKIN (har stått på i 250 dager i strekk uten varmeproblemer)

Den andre har jeg en 200gig hdd i og bruker den KUN til å se xvid/divx/mp3 osv.

 

Den STORE fordelen med å chippe ps2 er å få tilgang på spill 6 mnd før de kommer til europa samt til MYE rimligere pris fra USA/CANADA.

 

Dessuten for de som liker RPG så er det få spill som kommer til europa i det hele tatt.

 

Kan også nevne for de med HD-TV så er en chippa xbox "bedre" fordi du kan endre til NTSC og kjøre 420p i innstillinger blandt annet.

 

USA spill på 60hrtz er også veldig ofte bedre og smootere enn de dårlige 50hrtz konverteringene.

 

Jeg skal ha PS2 USA når den kommer siden jeg tviler på at en chip vil komme med det første.

Lenke til kommentar
Hva skal du med en chippa 360 om du allerede har en chippa Xbox og har tilgang til alle multimediamulighetene alt?

5602382[/snapback]

 

 

Godt spørsmål, jeg har ingen x360, hverken chippa eller ikke ;)

 

Men hvis x360 kan få de samme mulighetene som xbox har kommer jeg til å anskaffe dette. Spilla på x360 vil j obli langt bedre enn hva vi har på xbox i dag, og hvis den i tillegg kan ta seg av oppgavene xboxen har trenger jeg ikke sistnevnte lenger.

 

I tillegg vil den (hvis den kan moddes på samme måte) yte bedre enn xboxen ved høy oppløsning, ha mindre lag i musikkbiblioteket ved overdrevet mye musikk grunnet mer minne etc.

 

Spørsmålet ditt blir jo som å spørre hvorfor folk kjøper ny pc. Den forrige var jo god nok i forfjor.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...