Gå til innhold

Hvordan bombe med fly i bf2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

J10 er jo overlegen F35 i BF2, no contest. J10 er dogfighter nr 1. mye mulig MIG29 kan sammenlignes, men ettersom de ikke settes mot hverandre i spillet er det vanskelig å dømme. men jeg er rimelig sikker på at F35 er det svakeste fighteren.. (Air to Air kamper da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
J10 er jo overlegen F35 i BF2, no contest. J10 er dogfighter nr 1. mye mulig MIG29 kan sammenlignes, men ettersom de ikke settes mot hverandre i spillet er det vanskelig å dømme. men jeg er rimelig sikker på at F35 er det svakeste fighteren.. (Air to Air kamper da)

5452908[/snapback]

Jeg har sånn ca.20 a-t-a kills, rundt halvparten er fra J-10. Er vel muligens fordi etter at man har skutt ut lageret sitt med missiler så er J-10 enmotors, dermed litt vanskeligere å sikte på med kanonild.

Skrevet
vil si at F 15 er bedre enn J 10, synes iaffal jeg, dønn stabil og lett sikte med kanonen :)

5453141[/snapback]

F-18 (er da det det er i BF2) kommer på 2.Plass, syns det å utføre manøvere blir litt problematisk med den

Skrevet
vil si at F 15 er bedre enn J 10, synes iaffal jeg, dønn stabil og lett sikte med kanonen :)

5453141[/snapback]

F-18 (er da det det er i BF2) kommer på 2.Plass, syns det å utføre manøvere blir litt problematisk med den

5453164[/snapback]

sier hvem? :hmm:

Skrevet

5453141[/snapback]

5453164[/snapback]

sier hvem? :hmm:

5453332[/snapback]

Sier jeg :p

Skrevet

F15 er treig som F. (på samme måte som SU34) og har for stor svingradius til at den er effektiv i dogfights... som jeg har sagt tidligere...ganske idiotisk å moddelere det flyet i værden i dag som har best dogifight statistikk og er overlegent alt annet i tjeneste i dag...

mulig du tenker på F18? - de burde bytta om slik at F18 ble F/B mens F15 ble fighteren...(min mening iallefall.. single seat Eagle og tandem seat Super Hornet...)

Skrevet

tror jeg snakker rundt meg selv her, men f 15 er det amerika flyet på wake som spawner på china base? F 38 er stygge treige flyet som ser kult ut :wee:

Skrevet
tror jeg snakker rundt meg selv her, men f 15 er det amerika flyet på wake som spawner på china base? F 38 er stygge treige flyet som ser kult ut :wee:

5453457[/snapback]

F-18 er det amerika flyet på wake som spawner på china base. F-35 er det stygge treige

Skrevet (endret)

nei, det er F18 som spawner på wake... og F35 er det som letter vertikalt.

F15 er toseteren på Clean Sweep med 5 bomber.

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Jeg har alltid klaget på at bombene til alle andre jets enn J10 er så vanskelig å treffe med. Så på en demo av meg selv istad hvor jeg hadde tatt F18 på wake. Faktsikt så traff bombene til SIDEN for tanksene jeg prøvde å bombe. Ikke før eller etter, men ved siden av. :confused:

Endret av -Teddy-
Skrevet

Merkelig, jeg synes F-35 er bedre å bombe med, og har aldri fått til J-10 helt.

.... for å ikke snakke om at det er moro å hovre med F-35 ved en base og plukke ned de stakkars kineserne med kanonen :D

F-18 synes jeg er ganske likt F-35, stabilt og fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...