Gå til innhold

Ny milepæl for World of Warcraft (PC)


Anbefalte innlegg

Så du tror en av verdens største spillsider bare finner på ett tall og slenger det ut på nettsidene sine liksom?  :roll:

5319315[/snapback]

Dette er jo et kjent fenomen, øker lesere og antall sponsor klikk vet du:)

5319334[/snapback]

Kjent fenomen? Hva snakker du om? Alle oppegående redaksjonelle ansvarshavende for nettsteder med respekt for seg selv vet at det ikke kommer noe godt ut av løgn og oppspinn, og at ingen til slutt gidder å besøke et nettsted som blir kjent for å fare med usannheter.

5319770[/snapback]

 

Hehe, tror du missforstod meg, var ment som ironi :) Som du ser litt lengre opp i tråden linker jeg til flere kilder for personen som trodde det var løgn på Gamespot.com, noe jeg mener er helt ut på jordet :)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller ikke WoW bare fordi det er blizzard som lager det, eller fordi mange andre spiller det, jeg spiller det fordi det er det betse MMORPGet jeg har spilt, og jeg elsker stemningen og musikken. Men, det er da en kjent sak at enkelte liker å hate det som er populært, også si at alle som spiller det er dumme. Jeg har nå spilt WoW siden beta i oktober i 2004, og jeg er fortsatt ikke lei =)

Lenke til kommentar
WoW er et ufattelig kult spill, men er ufattelig ubalansert både når det kommer til klasser, og spesielt moro/tid brukt.

5325185[/snapback]

 

 

Skal ikke være for fanboy her, men det er jeg faktisk ikke enig i, hvertfall når det gjelder klasser, alle klasser kan ta alle klasser vist de som sitter mellom stolen og tastaturet er noe god.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig nekter du det, WoW kan jo ikke være noe annet enn det største og beste MMORPGet 

 

Mer kilder for WoW Fanatikere som har problemer med å ta seriøse kilder seriøst:

 

Er jeg wow fanatiker fordi jeg ikke kan tro ett spill har 23 millioner medlemmer? Tenk før du skriver eller ikke gidd skriv. Jeg spiller wow, men er langt fra fanboy. Sa ikke at jeg ikke kunne tro det pga. wow er bedre osvosv. Nei, jeg sa det faktisk fordi 24 millioner mennesker hørest for utrolig ut.

 

Tenk over til neste gang at noen er ikke fanboy fordi de ikke mener det samme som deg, eller ikke kan tro det. :nei:

Lenke til kommentar
Selvfølgelig nekter du det, WoW kan jo ikke være noe annet enn det største og beste MMORPGet 

 

Mer kilder for WoW Fanatikere som har problemer med å ta seriøse kilder seriøst:

 

Er jeg wow fanatiker fordi jeg ikke kan tro ett spill har 23 millioner medlemmer? Tenk før du skriver eller ikke gidd skriv. Jeg spiller wow, men er langt fra fanboy. Sa ikke at jeg ikke kunne tro det pga. wow er bedre osvosv. Nei, jeg sa det faktisk fordi 24 millioner mennesker hørest for utrolig ut.

 

Tenk over til neste gang at noen er ikke fanboy fordi de ikke mener det samme som deg, eller ikke kan tro det. :nei:

5325335[/snapback]

 

Selvfølgelig, men du tror at Gamespot og store kjeder lyver om slike ting?

Les litt av hva TST sa i sin feil-reply til meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vell dem sa på dagsrevyen på nrk idag at 20millioner spiller CS verden over, gjelder 1.6, så mange spillere e da ikke urealistiske...... CSS ftw!  :thumbup:  :p

5401877[/snapback]

 

 

trøtt og leste tråden etterpå :p

..........

men ikke CSS ftw...

.........

 

 

WoW er ufattelig populært ja, muligens fordi det er det første virkelig linære MMORPGet og at de tidligere spillene har vært veldig populære?

 

WC3 har en stor fanskare, de har beveget seg videre til WoW. Pluss alle shitkidsa rundt forbi som har fått WoW også da ;)

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...