Gå til innhold

Julegave til venninna mi!


Nstin

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg kjøpe?

 

Det må være noe som viser hvor glad jeg er i henne og ikke så alt for dyrt. Vi ble nemlig enig om å ikke bruke mye penger på julegave i år.

 

Jeg skal ut å handle i morra etter skolen

 

Hvis det er noen som kanskje har noe gavetips som har noe med klær å gjøre, så har jeg ikke størrelsen hennes. Men se for deg en 165-170 veldreid jente på 17 år med C/D cup.

 

Trenger virkelig hjelp her. Den kreative siden av meg er ikke akkurat den sterke siden.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel.. dette er litt komplisert.

Jeg og hu lever i vår egen "verden" hu er en av de som alltid har vært sammen med eldre folk og fikk store pupper i 6.klasse og sånn, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Så vi er ikke mye sammen med andre folk. Så jeg veit ikke egentlig hva hun liker. så jeg vil bare kjøpe noe søtt noe til a, for sånt liker a. noe som liksom viser hvor glad jeg er i a. Hu er bestevenninna mi.

 

Og jeg finner ikke på noe som jeg kan kjøpe til a.. :cry:

 

Edit: tenker fortere enn jeg skriver..

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Vel.. dette er litt komplisert.

Jeg og hu lever i vår egen "verden" hu er en av de som alltid har vært sammen med eldre folk og fikk store pupper i 6.klasse og sånn, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Kjenner til den typen, ja.

Vel, altså visst du liker ho, som i at du er forelska, så kan du eventuelt kjøpe eit smykke. Eg er såpass klisje at eg foreslår også at du kan kjøpe ein kosebamse, med eit langt, sjølvskrive brev vedlagt.

Lenke til kommentar

Er det noe særlig da?

 

Jeg setter veldig pris på at du hjelper til :)

Men jeg vet ikke om en kosebamse er noe hun har så veldig lyst på.

Jeg har fått inntrykk av at hun har kjøpt noe veldig søtt til meg.

 

Så jeg for liksom dårlig samvittighet da.

 

Er det ingen jenter her som har noe bra å komme med? :)

Lenke til kommentar
Da driter du i veninne og skaffer deg dame.....

5316603[/snapback]

 

wtf? hva mener du med det.

 

Det med BH-størrelse må jeg sjekke. skal se om jeg finner et nytt bilde av henne.

 

Edit: hadde visst et ganske nytt bilde av henne... jeg er ikke en en ekspert men jeg vil tippe ca 75 C

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Dette er jo bedre enn Tone tråden jo :)

 

Nei du prater jo om henne med stor "interesse". Kanskje det er noe der?

5316637[/snapback]

 

Hehe.. du minner meg om en kompis av meg. Han trur at det vi gjør når vi finner på no er å knulle.

 

Så skjønner godt at du kanskje trur at det er noe mer.. men det er det nok ikke.

 

Men se for deg denne jenta.. Blond, Veldreid (ganske bra beskrivd i et annet innlegg) og veldig pen. Og som appåtil er veldig glad i massasje.. Det er ikke rart jeg er bevisst på kroppen hennes. Jeg er da mennesklig jeg og hehe.

 

Edit: trur tastaturet mitt er bugget :S Veldig mye med leif fra meg i dag

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Hva har brystene hennes med saken å gjøre (bortsett fra når du skal kjøpe undertøy)?

 

"Jeg skal kjøpe julegave til kjæresten min som fikk hår på tissen i 2. klasse og nå går under kallenavnet Dirk Diggler." :D

5316506[/snapback]

"..og jeg er Lars Pedersen som enda ikke er kommet gjennom puberteten...thihi *kniiiiiis*"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...