Gå til innhold

nintendo revelution er bitteliten!


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å informere litt. Det bildet der gir et dårlig sammenlogningsgrunnlag spesielt på grunn av de forskjellige vinklingene. Dessuten er nok bildene blitt feilaktig reziset etter som PS3 skal være større en Xbox 360, men det er jo den ikke på bildet. Prøv etter deres beste evne å sammenligne DVD/Blueray-trayene på de forskjellige konsollene.

 

Fant dog en som var mye bedre laget enn den der, noe jeg tror andre også kommer til å synes. Denne finner dere her.

 

Synes denneer langt bedre ettersom den oppgir lengder i cm, og disse lengdne e er tydelig merket. Sjekk ut dere også.

 

Edit: Dog igjen, vinklingen er der på bildet jeg linket til også. Dog kanskje ikke i like stor grad... Jeg vet ikke helt jeg.

 

Uansett, Revolution blir meget liten ja. Er bare å putte tre DVD-kovre opp på hverandre og se det. Da får du nemlig omtrentlig størrelsen til Revolution. Om det da faktisk er så ille at Revolution kanskje ikke har noe særlig mer kraft enn Xbox er jeg godt fornøyd. Finnes jo grenser for hva Nintendo kan putte i en så liten boks da ;)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
det mest geniale er jo def. at Revo kan spille samtlige NES, SNES, N64 og GC ( ? ) spill. bare det alene gjør at den er verdt prisen..

 

TST Jeg kom inn der uten problem med Firefox 107 :)

5316351[/snapback]

 

 

hva jeg ser bare en DVD-inngang og noe som ligner på enten en 64-inngang,SNES eller NES.. kan vel ikke spilla av alle de spillene? det krever jo 4 forskjellige innganger? eller?

Lenke til kommentar
det mest geniale er jo def. at Revo kan spille samtlige NES, SNES, N64 og GC ( ? ) spill. bare det alene gjør at den er verdt prisen..

 

TST Jeg kom inn der uten problem med Firefox 107 :)

5316351[/snapback]

 

 

hva jeg ser bare en DVD-inngang og noe som ligner på enten en 64-inngang,SNES eller NES.. kan vel ikke spilla av alle de spillene? det krever jo 4 forskjellige innganger? eller?

5316367[/snapback]

 

nes, snes N64 spillene blir jo nedlastbare siden de er så mongo småe, bare tenk deg den dårlige grafikken på nes spill som tar noen timer max å komme seg gjennom :p:)

Lenke til kommentar

Hvis du ser på bildet kan det umulig være riktig.

Grunnen for at jeg sier dette er at revolution skal vel bruke vanlig dvd plater?? Sammenlign skuffen på dvd platene på xbox og sony og nintendo sin. Den er myyyyyye mindre å nintendo sin.

 

Hvis de fremdeles skal kjøre de små 1.4g platene blir jeg irritert.

Lenke til kommentar
hvis dere lurer på ossen kontrollen vil fungere under et skytespill så har jeg funnet en link her. http://video.google.com/videoplay?docid=67...8405&q=nintendo som vise ossen kontrolen fungerer under et skytespill :dribble:

5318170[/snapback]

 

Jeg har xbox 360, og er strålende fornøyd med den, og hadde absolutt ikke tenkt på noe nintendo revolution, men jeg må innrømme at det der va STILIG! :)

Lenke til kommentar
hvis dere lurer på ossen kontrollen vil fungere under et skytespill så har jeg funnet en link her. http://video.google.com/videoplay?docid=67...8405&q=nintendo som vise ossen kontrolen fungerer under et skytespill :dribble:

5318170[/snapback]

 

Tror det ville vært kjipt å sitte sånn i 6-7 timer i strekk uten å kunne ville håndleddene på en skikkelig måte ja...

 

Håper også folk kommer til å ha bedre kontroll i virkeligheten når den kommer enn det de hadde der.

 

edit:

 

Ikke for å kritisere opplegget, men ut i fra mock-upvideoen så det skikkelig dårlig ut.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...