Gå til innhold

nintendo revelution er bitteliten!


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg :) Liten gjør at jeg godt kan ta med den hjem i feriene, og designmessig ser den liten og lekker ut. At man ikke kan sitte i 6-7 timer i strekk er bare bra , det er bare ikke sunt å sitte og spille så lenge :p Bryr meg lite om grafikken, så lenge prisen blir billig og jeg får spilt morsomme spill :) (og det vet jeg at jeg får, så lenge jeg kan spille de gamle spillene).

Lenke til kommentar
Hvis du ser på bildet kan det umulig være riktig.

Grunnen for at jeg sier dette er at revolution skal vel bruke vanlig dvd plater?? Sammenlign skuffen på dvd platene på xbox og sony og nintendo sin. Den er myyyyyye mindre å nintendo sin.

 

Hvis de fremdeles skal kjøre de små 1.4g platene blir jeg irritert.

5317765[/snapback]

 

hvis du ser på bildet ser du at revo'en er 14 cm :realmad:

en vanlig dvd er jo 12 din .....:realmad:

Lenke til kommentar
hvis dere lurer på ossen kontrollen vil fungere under et skytespill så har jeg funnet en link her. http://video.google.com/videoplay?docid=67...8405&q=nintendo som vise ossen kontrolen fungerer under et skytespill :dribble:

5318170[/snapback]

 

Tror det ville vært kjipt å sitte sånn i 6-7 timer i strekk uten å kunne ville håndleddene på en skikkelig måte ja...

 

Håper også folk kommer til å ha bedre kontroll i virkeligheten når den kommer enn det de hadde der.

 

edit:

 

Ikke for å kritisere opplegget, men ut i fra mock-upvideoen så det skikkelig dårlig ut.

5318234[/snapback]

 

har du ikke lest i instruksjonsbøker til alle spill??

 

det står: for hver time du spiler SKAL du ta en pause på 15 minutter før du begynner å spille igjen :)

 

 

 

 

edit: sorry for å lage mange inlegg på rad men må bare svare på noen av de inleggene her :p

Endret av pappman
Lenke til kommentar
Gir en god beng i hva det står at jeg skal ta... har spilt med Xbox360-kontrolleren 3-4 timer i strekk uten problemer i det hele tatt. Og håper uansett innlegget ditt var en spøk heh. Hvis en kontroll bare kan spilles en time med, så er det noe fryktelig galt med designet.

5322059[/snapback]

Alle som har fått prøve den sier at man bare trenger kjempesmå bevegelser, og at den er utrolig lett og behagelig å holde.

 

Noen spill kommer sikkert til å designes for store bevegelser også, men det blir nok for det meste party-spill og lignende som det ikke er meningen at at man skal spill i timevis/som det er lagt inn pauser fra selve hovedspillingen(Sånn som når man flytter rundt på brettet i Mario Party).

 

Så det er nok bare snakk om dårlig design på spillet hvis det blir ubehagelig å spille etter en time.

 

Faktisk så kan den nok bli behageligere å holde enn standardkontroller, på grunn av størrelse/vekt, samt at man får brukt hånd og fingre friere.

Lenke til kommentar

Dere som irriterer dere over at man må hive armen rundt som en annen tulling kan pent slappe av. Det at folk gjorde det på traileren Nintendo viste oss var bare en måte for oss å forstå mulighetene.

 

Jeg tror at dersom vi hadde sett en person som bare vridde og bevegde kontrollen littegranne ikke hadde vist oss like godt hva poenget med kontrollen faktisk er. Dessuten vil det garantert bli muligheter for å stille inn sensitivitet, som man kan gjøre med de aller fleste PC-spillene når det gjelder mus. Så don't worry, be happy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...