mintman Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Var i går i LBRS med en gruppe som besto av følgende: Druid lvl 60 (meg selv) Warrior lvl 60 Shaman lvl 60 Warlock lvl 58 Priest lvl 57 Det som overrasket meg veldig er at jeg dro så sinnsykt med aggro på druiden min ved healing. Er dette normalt, og er det slik at Healing touch drar mer aggro enn Regrowth?
ahpadt Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Om du hele tiden bruker Healing touch, så vil du jo ha en større sjangse for å dra aggro, pga overhealing. Prøv heller å bruke regrowth med mana conserve aktivert i CT_raidassist.
Griznah Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Vel, er jo kun Healing Done som generer aggro. Healing touch sparer mye mer mana, men med prest der burde rejuv og en sjelden healing touch være nok. Jeg ville skyldt på warr jeg, alltid skylde på warr
Omar Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Vel, er jo kun Healing Done som generer aggro. Healing touch sparer mye mer mana, men med prest der burde rejuv og en sjelden healing touch være nok. Jeg ville skyldt på warr jeg, alltid skylde på warr 5314418[/snapback] Ruin lock som skylder på warrior? lallert!
mintman Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Om du hele tiden bruker Healing touch, så vil du jo ha en større sjangse for å dra aggro, pga overhealing. Prøv heller å bruke regrowth med mana conserve aktivert i CT_raidassist. 5314412[/snapback] Hmm... virket ikke for meg som at det var noen forskjell på Healing Touch og Regrowth, men det er mulig det kan være det.
V-by Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Vel, er jo kun Healing Done som generer aggro. Healing touch sparer mye mer mana, men med prest der burde rejuv og en sjelden healing touch være nok. Jeg ville skyldt på warr jeg, alltid skylde på warr 5314418[/snapback] En skylder da aldri på en warrior! jeg har aldri fått skylda for at healer har fått agro
JoeDohn Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Vel, er jo kun Healing Done som generer aggro. Healing touch sparer mye mer mana, men med prest der burde rejuv og en sjelden healing touch være nok. Jeg ville skyldt på warr jeg, alltid skylde på warr 5314418[/snapback] Nei, hele heal-spellen lager aggro. Hvis jeg står og slenger masse Healing Touches på en priest (noe jeg ikke kan, fordi jeg bruker CTRA-låsen), så vil jeg ganske fort dra godt med aggro. Jeg foretrekker å starte med en Rejuvenation, og kanskje slenge på en Regrowth innimellom (har 5/5 imp Regrowth), og eventuelt slenge ut Healing Touch når noen ligger nede på 50%. Nature's Swiftness er også super til det når det går litt fort i svingene. Ja, HT gir mer aggro enn RG, men bare fordi aggro fra RG er mer spredd ut (i og med at de alt i alt healer omtrent like mye).
Irons Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 aldri mista aggro pga healing.. Om tanken ikke klarer å holde aggro da så er det noe rart (om ikke moben har noen knockback aggro resetting sak). Sunder armor, revenge og sheild bash er liksom de tre knappene man trenger å tenke på når man tanker. Drister meg til ett par heroic strikes i blandt også :|
JoeDohn Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Drister meg til ett par heroic strikes i blandt også :| 5314814[/snapback] Det er ikke bare meg som har den "nei, her går det altfor treigt, men hvis jeg slenger inn en liten Heroic Strike eller to så går det sikkert mye fortere!"-følelsen innimellom, altså? Får den særlig på bosser og mobs med mye helse.
PcT Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 LBRS er det vanskelig å holde aggro for 1warrior pga pulls med 5-6mobs (dere hadde jo 0 CC) Dessuten har warriors den vanskeligste jobben ingame Og dessuten kan vi aldri bli ninja afk i mc/bwl! feigt tbh
PcT Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Eller for den saks skyld se på tv mens man trykker på 1 som en mage (frostbolt )
mintman Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Jeg foretrekker å starte med en Rejuvenation, og kanskje slenge på en Regrowth innimellom (har 5/5 imp Regrowth), og eventuelt slenge ut Healing Touch når noen ligger nede på 50%. Nature's Swiftness er også super til det når det går litt fort i svingene. 5314795[/snapback] Kaster du Rejuvenation når health har gått ned en 25 % og så Regrowth underveis?
ka1ser Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Kjører alltid på med rejuv med en gang, i allefall på tanken, og kanskje en palydan som febrilsk slår. Så Kjører jeg regrowth når han er nede på 60% ca, og som tidligere nevnt er NS+HT en deadly combo!
Irons Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 LBRS er det vanskelig å holde aggro for 1warrior pga pulls med 5-6mobs (dere hadde jo 0 CC) Dessuten har warriors den vanskeligste jobben ingame Og dessuten kan vi aldri bli ninja afk i mc/bwl! feigt tbh 5315211[/snapback] Kremt: 1,2,3,4 1,2,3 1,2,3 1,2,3 1,2,3,4 1,2,3 etc det er min kombo, få steder jeg behöver at tänka Blir lite så at man ibland positionerar sig och mobben/bossen, sen spammar man bara så ZG var lite bättre där <3 Zul'Gurub
JoeDohn Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Jeg foretrekker å starte med en Rejuvenation, og kanskje slenge på en Regrowth innimellom (har 5/5 imp Regrowth), og eventuelt slenge ut Healing Touch når noen ligger nede på 50%. Nature's Swiftness er også super til det når det går litt fort i svingene. 5314795[/snapback] Kaster du Rejuvenation når health har gått ned en 25 % og så Regrowth underveis? 5315304[/snapback] Nei, pleier å kjøre Rejuve med en gang på de jeg ser kommer til å ta skade, som tank og kanskje offtankpally. Så kjører jeg lett med RG på tank og de som måtte trenge det underveis. Liker Rejuve, for den healer ganske mye med +heal-gear (fordi +44 heal blir +(44/3.5)*12), samtidig som den er lett på aggro.
.V. Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Overhealing lager ikke aggro. Punktum. Om den du healer har 4000/5000 hp og du healer for 1500hp vil du få aggro for 1000hp heal.
PcT Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 LBRS er det vanskelig å holde aggro for 1warrior pga pulls med 5-6mobs (dere hadde jo 0 CC) Dessuten har warriors den vanskeligste jobben ingame Og dessuten kan vi aldri bli ninja afk i mc/bwl! feigt tbh 5315211[/snapback] Kremt: 1,2,3,4 1,2,3 1,2,3 1,2,3 1,2,3,4 1,2,3 etc det er min kombo, få steder jeg behöver at tänka Blir lite så at man ibland positionerar sig och mobben/bossen, sen spammar man bara så ZG var lite bättre där <3 Zul'Gurub 5315501[/snapback] Vel, som en tank må du tenke på hp'n, at du har aggro og være klar over hvor mye mana healers har, mages trykker på frostbolt mens de er halfafk (jeg vet siden jeg har tanket alle bossene i spillet ;>)
John Keats Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 LBRS er det vanskelig å holde aggro for 1warrior pga pulls med 5-6mobs (dere hadde jo 0 CC) Dessuten har warriors den vanskeligste jobben ingame Og dessuten kan vi aldri bli ninja afk i mc/bwl! feigt tbh 5315211[/snapback] Kremt: 1,2,3,4 1,2,3 1,2,3 1,2,3 1,2,3,4 1,2,3 etc det er min kombo, få steder jeg behöver at tänka Blir lite så at man ibland positionerar sig och mobben/bossen, sen spammar man bara så ZG var lite bättre där <3 Zul'Gurub 5315501[/snapback] Vel, som en tank må du tenke på hp'n, at du har aggro og være klar over hvor mye mana healers har, mages trykker på frostbolt mens de er halfafk (jeg vet siden jeg har tanket alle bossene i spillet ;>) 5316344[/snapback] Tja nå er det en del du må konsentrere deg om som mage da. Du må ikke ta aggro og mange steder må også mobsa holdes som sauer.
Stoop kid Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hvis alle bare løper inn og gjør damage er det ingen grunn til å prøve å tanke med 1h + shield og def stance. Gjør som resten, fullt dps-gear, WW, MS, det du har. Med bra gear gjør du mer damage enn resten og holder aggro . Flere uoffisielle undersøkelser har vist at healingaggro er på grunnlag av hvor mye du har healet, uavhengig av skill. SÅ om du holder HoT konstant oppe på alle i raidet så sliter du uansett. 300 healing over 4 sekunder = 1200 heal 1200 heal , 2 sekunder casttime = 1200 heal Samme aggro. Grunnene til at mange bruker HoTs i kamper som for eksempel Razorgore er : 1) Hvis healen bygger seg over lengre tid, så vil noen andre sannsynligvis ha skapt nok aggro til at du kan gå i fred. 2) Hvis noen er på 90-100% og får litt skade på seg nå og da, så vil en HoT sørge for at de holder seg konstant oppe, mens en vanlig heal ville gitt dem 100% en gang, før helsebaren begynner å falle igjen. Endret 21. desember 2005 av Quicko
AT1S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Det er healing alene som tiltrekker aggro, men jo mer du healer jo mer aggro. Lettere er det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå