Gå til innhold

Forslag til kule introer


L@sse

Anbefalte innlegg

Vel.. den tøffeste introen jeg kommer på i farta er laget av Behemoth. AntiChristian Phenomenon fra plata Thelema 6:
We'd like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life
:lol:

5312597[/snapback]

Den er knalltøff! Du finner ikkje barskere intro enn det der. =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!)

 

Rainbow - Spotlight Kid ( :cool: )

5352684[/snapback]

Yay! Rainbow! Jeg er heldigvis ikke den eneste allikevel. :D

5353370[/snapback]

Er egentlig ingen stor fan av Rainbow, men denne introen kicker ass. ;) De har noen fengende sanger, men også en del møl. :roll:

Lenke til kommentar
Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!)

 

Rainbow - Spotlight Kid ( :cool: )

5352684[/snapback]

Yay! Rainbow! Jeg er heldigvis ikke den eneste allikevel. :D

5353370[/snapback]

Er egentlig ingen stor fan av Rainbow, men denne introen kicker ass. ;) De har noen fengende sanger, men også en del møl. :roll:

5353537[/snapback]

Haha :D Ja, det er jo forsåvidt sant det. Mye møl. Er ikke så stor fan av det nyere Rainbow, men det gamle var jo tross alt genialt.

Lenke til kommentar
Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!)

 

Rainbow - Spotlight Kid ( :cool: )

5352684[/snapback]

Yay! Rainbow! Jeg er heldigvis ikke den eneste allikevel. :D

5353370[/snapback]

Er egentlig ingen stor fan av Rainbow, men denne introen kicker ass. ;) De har noen fengende sanger, men også en del møl. :roll:

5353537[/snapback]

Haha :D Ja, det er jo forsåvidt sant det. Mye møl. Er ikke så stor fan av det nyere Rainbow, men det gamle var jo tross alt genialt.

5354201[/snapback]

Var faktsik av ren tilfeldighet at jeg fikk høre om Rainbow. Faren til en venn av meg slengte på Spotlight Kid på full stereo da jeg var på besøk. Var noe av det kuelste jeg hadde hørt på den tiden. Hentet tilbake sangen et par år etter, og jommen var ikke sangen grisefeit nå også! :D

 

Tror btw Rainbow er et meget bra live-band!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...